ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

کمپین ترامپ در کنفرانس بیت‌کوین 2024، 21 میلیون دلار جمع‌آوری کرد

2024/07/31
14:19
22

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا، به عنوان اولین کاندیدای بزرگ که به یک کنفرانس کریپتوکارنسی پرداخته، در کنفرانس بیت‌کوین 2024 که روز شنبه برگزار شد، به گفته دیوید بیلی، مدیرعامل بیت‌کوین مگزین، 21 میلیون دلار جمع‌آوری کرد. این مبلغ عمدتاً از طریق جمع‌آوری کمک‌های مالی کنفرانس بیت‌کوین در مرکز موسیقی نشویل تأمین شده و این رویداد، که به‌طور جزئی توسط سناتور بیل هاگریتی برگزار شده، با حضور حدود 100 نفر برگزار شد و دومین بزرگترین جمع‌آوری مالی ترامپ محسوب می‌شود.

ترامپ به طور مؤثری به جذب رأی‌دهندگان کریپتو پرداخته و با حمایت برخی از شخصیت‌های برجسته صنعت مواجه شده است. همچنین، او به اصلاح محیط نظارتی ایالات متحده در حوزه کریپتو متعهد شده است. در این رویداد، هزینه شرکت در میزگرد با ترامپ 844,600 دلار و هزینه عکاسی حداقل 60,000 دلار بود. شرکت‌کنندگان شامل بنیان‌گذاران جمینی و برخی از مشاهیر بودند.

علاوه بر مبالغ جمع‌آوری شده در این رویداد، کمپین ترامپ از زمان شروع پذیرش کمک‌های مالی دیجیتال در ماه مه، 4 میلیون دلار از طریق کریپتو جمع‌آوری کرده است. ترامپ پیش‌تر از داشتن بین 100,000 تا 250,000 دلار کریپتو خبر داده بود و کمپین او تاکنون 221 میلیون دلار جمع‌آوری کرده و 128 میلیون دلار نقد در دست دارد.

در حالی که صنعت کریپتو به دنبال حامیان سیاسی است، ترامپ به عنوان حامی غیرمنتظره این صنعت ظاهر شده و به نظر می‌رسد که حمایت‌های مالی از سوی نام‌های بزرگ کریپتو به سمت کمپین او افزایش یافته است.


منبع : The block