ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

شرکت Riot درصد بیشتری از سهام Bitfarms را خریداری کرد

2024/08/01
08:50
35

شرکت استخراج بیت‌کوین Riot Platforms با خرید حدود 10 میلیون سهم اضافی از رقیب خود، Bitfarms، استراتژی خرید خود را تشدید کرده است. طبق گزارش 31 ژوئیه به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)، Riot اکنون 71.56 میلیون از سهام Bitfarms را به ارزش 159.1 میلیون دلار در اختیار دارد که معادل 15.9% از سهام این شرکت کانادایی است.

این خرید بعد از آن انجام شد که دادگاه بازارهای مالی انتاریو طرح اولیه حقوق سهامداران Bitfarms را باطل کرد. پیش از این حکم، Riot دارای 14.9% از سهام Bitfarms بود. با لغو این طرح و افزایش درصد رقیق‌سازی سهام از 15% به 20%، Riot از این فرصت استفاده کرده و سهام بیشتری خریداری کرد.

Riot پیش‌تر پیشنهاد 950 میلیون دلاری خرید Bitfarms را ارائه داده بود که در آوریل رد شد. پس از آن، Riot کمپین عمومی برای پیشبرد پیشنهاد خرید خود راه‌اندازی کرده و درخواست برگزاری جلسه ویژه سهامداران Bitfarms برای رای‌گیری درباره سه نامزد جدید هیئت مدیره کرده است. Riot همچنین به مدیریت Bitfarms انتقاد کرده و ادعا کرده که هیئت مدیره فعلی منافع شخصی را بر منافع شرکت و سهامداران ترجیح می‌دهد.

در پاسخ، هیئت مدیره Bitfarms اعلام کرده که از هیچ پیشنهاد خریدی آگاه نیست و پیشنهاد Riot را به دلیل کم‌ارزشی شرکت و تلاش برای خرید فرصت‌طلبانه دانسته است. Bitfarms نیز اعلام کرده که در حال بررسی گزینه‌های استراتژیک برای محافظت از سهامداران خود در برابر تلاش‌های خرید و مقابله با "پیشنهادات تدریجی" است.


منبع : Cryptoslate