ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

شرکت DWF Labs به زودی استیبل‌کوین مصنوعی را معرفی می‌کند در میان رشد انفجاری این بخش

2024/08/02
09:54
23

شرکت DWF Labs، یکی از شرکت‌های برجسته در زمینه تجارت و بازارسازی کریپتو، در حال آماده‌سازی ورود به بخش پررونق استیبل‌کوین‌ها است.

آندری گراچف، مدیر شریک این شرکت، در بیانیه‌ای در شبکه اجتماعی X اعلام کرد که DWF Labs در حال توسعه یک استیبل‌کوین مصنوعی CeDeFi است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا بازده خوبی کسب کنند بدون اینکه از انعطاف‌پذیری در استفاده از دارایی‌هایشان کاسته شود.

جزئیات بیشتری درباره این استیبل‌کوین منتشر نشده است، اما این اقدام نشان‌دهنده افزایش علاقه‌مندی نهادهای مالی به بازار استیبل‌کوین‌ها است. در سال گذشته، نهادهای مالی بزرگ مانند PayPal و Ripple نیز به این بخش رو به رشد توجه نشان داده‌اند.

استیبل‌کوین‌ها به عنوان یکی از کاربردهای عملی کریپتو، جایگزینی پایدار برای نوسانات دارایی‌های دیجیتال مانند بیت‌کوین ارائه می‌دهند و در اقتصادهای نوظهور مانند ونزوئلا و نیجریه به عنوان پوشش در برابر کاهش ارزهای ملی و برای معاملات روزمره مورد استفاده قرار می‌گیرند.

براساس داده‌های CryptoSlate، استیبل‌کوین‌های Tether (USDT) و Circle (USDC) حدود ۹۰٪ از سهم بازار ۱۶۴ میلیارد دلاری این صنعت را در اختیار دارند.

بازار استیبل‌کوین‌ها به رشد خود ادامه می‌دهد و طبق گزارش CCData، ارزش کل بازار در ماه ژوئیه ۲.۱۱٪ افزایش یافته و به ۱۶۴ میلیارد دلار رسیده است، که بالاترین نقطه از زمان فروپاشی اکوسیستم Terra در مه ۲۰۲۲ است.

این افزایش، دهمین ماه متوالی رشد برای این بخش را نشان می‌دهد و بالاترین رشد ماهانه از آوریل تاکنون است. در عین حال، حجم معاملات استیبل‌کوین‌ها در صرافی‌های متمرکز برای چهارمین ماه متوالی کاهش یافته و به ۷۹۵ میلیارد دلار در تاریخ ۲۵ ژوئیه رسیده است. برعکس، تراکنش‌های زنجیره‌ای با رشد ۱۸.۳٪ به ۹۹۹ میلیارد دلار در ژوئیه، بالاترین سطح از آوریل رسیده است.


منبع : Cryptoslate