ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

سناتور بیل هاگرتی: انتقاد از تغییر موضع کامالا هریس درباره کریپتو

2024/08/02
10:20
31

سناتور بیل هاگرتی از ایالت تنسی در مصاحبه‌ای با الئونور ترِت از شبکه فاکس نیوز، به انتقاد از تغییر موضع کامالا هریس، نامزد احتمالی دموکرات‌ها در انتخابات 2024، در قبال ارزهای دیجیتال پرداخت. هاگرتی اظهار داشت که هریس به‌دنبال موفقیت‌های اخیر ترامپ در کنفرانس بیت‌کوین 2024، تلاش‌های نافرجام برای تغییر موضع خود و نشان دادن حمایت از ارزهای دیجیتال را آغاز کرده است.

هاگرتی به دوره سه و نیم ساله‌ای که دولت بایدن-هریس به‌طور آشکار ضدکریپتو و ضدنوآوری بوده‌اند، اشاره کرد و گفت که این تغییر ناگهانی موضع هریس در قبال کریپتو، از دیدگاه او، نشان‌دهنده عدم صداقت و تلاش برای جلب نظر رأی‌دهندگان است.

در این زمان حساس از رقابت‌های انتخاباتی، با توجه به نظرسنجی‌ها که نشان می‌دهند رقابت‌ها در کاخ سفید به شدت فشرده شده است، مسئله ارزهای دیجیتال برای هر دو نامزد اهمیت فزاینده‌ای پیدا کرده است. ترامپ به‌طور مکرر از ارزهای دیجیتال حمایت کرده و وعده داده که ایالات متحده را به «پایتخت کریپتو» تبدیل کند.

بسیاری از فعالان عرصه کریپتو همچنان بر این باورند که حزب جمهوری‌خواه حامی اصلی این صنعت است و به‌نظر می‌رسد که تغییرات اخیر هریس نتواند تأثیر قابل توجهی در تغییر این دیدگاه‌ها داشته باشد.


منبع : Cryptonews