ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

شرکت Futu در هنگ کنگ خدمات رمزارز با جفت‌های معاملاتی فیات را راه‌اندازی کرد

2024/08/03
08:26
24

شرکت Futu Securities International، یکی از بزرگ‌ترین کارگزاری‌های آنلاین هنگ کنگ، از روز پنج‌شنبه خدمات معاملاتی رمزارز را به مشتریان خود ارائه داد. این خدمات شامل خرید و فروش بیت‌کوین و اتر با دلار هنگ کنگ و دلار آمریکا است. Futu اعلام کرده است که اولین کارگزاری آنلاین در هنگ کنگ است که خدمات معاملاتی رمزارز بدون کمیسیون ارائه می‌دهد و همچنین به کاربران جدید بیت‌کوین و سهام شرکت‌های علی‌بابا و انویدیا را اهدا خواهد کرد.

برای ارائه این خدمات، Futu مجوز ارتقا یافته‌ای از کمیسیون اوراق بهادار و آتی‌های هنگ کنگ دریافت کرده و اکنون با پلتفرم معاملاتی HashKey همکاری می‌کند. Futu همچنین در حال دریافت مجوز از SFC برای فعالیت به عنوان یک پلتفرم معاملاتی دارایی‌های مجازی از طریق زیرمجموعه کاملاً متعلق به خود، PantherTrade، است.

این شرکت که در سال 2012 تأسیس شده و در مارس 2019 در Nasdaq عمومی شد، به تازگی خدمات خود را به طور جهانی گسترش داده است. در حالی که هنگ کنگ به تازگی از رمزارزها استقبال کرده، نگرانی‌هایی درباره مقررات سختگیرانه مجوزها وجود دارد که برخی از صرافی‌های بزرگ جهانی را از ورود به هنگ کنگ منصرف کرده است.


منبع : The block