ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

شرکتMicroStrategy به دنبال جذب ۲ میلیارد دلار از طریق عرضه ATM

2024/08/03
08:42
22

شرکت MicroStrategy قصد دارد با استفاده از عرضه ATM، ۲ میلیارد دلار جمع‌آوری کند و در عین حال میزان بیت‌کوین در هر سهم را افزایش دهد. این شرکت گزارش داده است که بازدهی بیت‌کوین سال به‌سال ۱۲.۲٪ بوده که نشان‌دهنده استفاده موفقیت‌آمیز از اهرم‌های مالی است.

نسبت بیت‌کوین به هر سهم، معیاری برای ارزیابی میزان افزایش بیت‌کوین به سهامداران است و در حال حاضر حدود ۰.۰۱۲ است که نشان می‌دهد سهامداران به طور مداوم بیت‌کوین بیشتری در هر سهم دریافت می‌کنند. از پایان سال ۲۰۲۳، ذخایر بیت‌کوین MicroStrategy از ۱۸۹,۱۵۰ BTC به ۲۲۶,۵۰۰ BTC افزایش یافته و تعداد سهام احتمالی رقیق‌شده نیز حدود ۷٪ رشد کرده است.

استفاده هوشمندانه از اهرم‌های مالی موجب شده که MicroStrategy به بازدهی بیت‌کوین ۱۲.۲٪ برسد و هدف آن دستیابی به بازدهی ۴-۸٪ تا سال ۲۰۲۷ است.

این استراتژی مالی شامل بدهی کل ۳.۸ میلیارد دلاری با نرخ بهره ثابت سالانه ۱.۶٪ است که ۲.۲ میلیارد دلار آن تا سال ۲۰۳۰ یا بعد از آن سررسید می‌شود. این تحرکات مالی و افزایش ذخایر بیت‌کوین نشان‌دهنده تعهد MicroStrategy به افزایش ارزش سهامداران از طریق جمع‌آوری قابل توجه بیت‌کوین و مدیریت هوشمندانه بدهی است.


منبع : Cryptoslate