ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

کامالا هریس نمی‌تواند رمزارزها را به دونالد ترامپ واگذار کند

2024/08/03
09:21
26

به گفته‌ی گروه فکری مستقل (OMFIF)، کامالا هریس، نامزد پیشرو دموکرات‌ها، نمی‌تواند در ایالت‌های کلیدی انتخابات ۲۰۲۴ ایالات متحده، رمزارزها را به دونالد ترامپ نامزد جمهوری‌خواهان واگذار کند.

OMFIF تأکید کرد که هریس باید برنامه‌ای مشخص برای دارایی‌های دیجیتال ارائه دهد وگرنه ممکن است به طور کامل عرصه را به جمهوری‌خواهان واگذار کند. در حالی که گزارش‌ها نشان می‌دهند که هریس ممکن است نسبت به رمزارزها بازتر از جو بایدن باشد، او هنوز موضعی روشن در این زمینه اتخاذ نکرده است.

در عوض، ترامپ به طور گسترده‌ای از رمزارزها حمایت کرده و اخیراً در کنفرانس بیت‌کوین ۲۰۲۴ در نشویل، وعده داده است که ایالات متحده را به "پایتخت رمزارزهای جهان" تبدیل خواهد کرد. هریس گزارشاً از حضور در این کنفرانس امتناع کرده است.

OMFIF به اهمیت موضوع رمزارزها در انتخابات امسال اشاره کرده و داده‌ها نشان می‌دهند که این مسئله برای ۲۰٪ از رأی‌دهندگان در ایالت‌های سرنوشت‌ساز اهمیت دارد. رویکرد سخت‌گیرانه دولت بایدن در تنظیم مقررات دارایی‌های دیجیتال، ممکن است به شانس هریس برای جلب نظر جامعه رمزارز آسیب برساند.

در عوض، ترامپ وعده داده است که چارچوب مقرراتی دوستانه برای رمزارزها ارائه دهد. OMFIF بر اهمیت تنظیم مقررات مناسب برای رشد اقتصادی و فرصت‌ها تأکید کرده و هشدار داده است که سیاسی کردن این مسئله به نفع صنعت رمزارز و کشور نخواهد بود.


منبع : Cryptonews