ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

لیدو فایننس از راه‌اندازی استیکینگ نقدینگی مؤسسه‌ای خبر داد

2024/08/03
09:23
24

لیدو فایننس به تازگی Lido Institutional، یک راه‌حل استیکینگ نقدینگی جدید ویژه مشتریان بزرگ مانند نهادهای نگهدارنده، مدیران دارایی و صرافی‌ها را معرفی کرده است. این محصول با هدف ارائه امنیت و قابلیت اطمینان سطح مؤسسه‌ای، همراه با نقدینگی و کارایی مورد نیاز برای استراتژی‌های مختلف مؤسسه‌ای طراحی شده است.

لیدو فایننس، که بزرگ‌ترین پروتکل استیکینگ نقدینگی است، در حال حاضر بیش از ۲۸.۵٪ از کل اترهای استیک شده (ETH) را در اختیار دارد. این شرکت اعلام کرد که Lido Institutional به ترکیب اعتمادپذیری و امنیت لازم برای استیکینگ سطح مؤسسه‌ای با نقدینگی و کارایی مورد نیاز برای استراتژی‌های مختلف مؤسسه‌ای پرداخته است.

راه‌اندازی Lido Institutional پس از همکاری‌های اخیر با تأمین‌کنندگان زیرساخت انجام شده است. لیدو در فوریه با توروس و در ژوئیه با فایربلاکس به توافق رسید. هر دو شرکت اکنون به عنوان راه‌حل‌های نگهداری در وب‌سایت Lido Institutional فهرست شده‌اند.

لیدو فایننس، که در سال ۲۰۲۰ راه‌اندازی شد، به کاربران امکان می‌دهد هر مقدار ETH را به صورت گروهی استیک کنند و جوایز دریافت کنند، بدون نیاز به حداقل ۳۲ ETH برای استیکینگ مستقیم شبکه. کاربران همچنین می‌توانند از ETH استیک شده لیدو (STETH) برای فعالیت‌های دیگر استفاده کنند. پروتکل ۱۰٪ هزینه از جوایز استیکینگ را به صورت تقسیم‌شده بین اپراتورهای نود و خزانه DAO دریافت می‌کند.

با وجود محبوبیت رو به رشد، لیدو با چالش‌های نظارتی در ایالات متحده مواجه است. کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) در شکایتی علیه Consensys در ژوئن ادعا کرد که لیدو و رقیب آن Rocket Pool اوراق بهادار ثبت‌نشده می‌فروشند و سرمایه‌گذاران با انتظارات سود از تلاش‌های این شرکت‌ها، بدون ثبت‌نام رسمی این قراردادها، سرمایه‌گذاری می‌کنند.


منبع : Cryptobriefing