ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

لایحه «ذخیره استراتژیک بیت‌کوین» در سنای آمریکا

2024/08/03
17:38
28

در تاریخ ۳۱ ژوئیه، سناتور سینتیا لومیس لایحه‌ای را به کنگره ایالات متحده ارائه کرد که بر اساس آن دولت این کشور موظف به ایجاد یک صندوق ذخیره بیت‌کوین می‌شود.

به دنبال انتشار این لایحه که با عنوان «ذخیره استراتژیک بیت‌کوین» شناخته می‌شود، طی ۴۸ ساعت بیش از ۲۲۰۰ نامه از سوی شهروندان آمریکایی به سناتورهای ایالات متحده ارسال شد. در این نامه‌ها از سناتورها خواسته شده است تا از این لایحه به عنوان هم‌نویسنده حمایت کنند.

لومیس در پستی در یکی از شبکه‌های اجتماعی از حمایت‌های صورت‌گرفته از لایحه ذخیره استراتژیک بیت‌کوین قدردانی کرد.

دنیس پورتر، بنیان‌گذار صندوق اقدام ساتوشی، در تاریخ ۳ آگوست اعلام کرد که سناتورهای حزب دموکرات ۱۳۳۳ نامه، سناتورهای حزب جمهوری‌خواه ۸۵۰ نامه و سناتورهای مستقل ۴۱ نامه دریافت کرده‌اند. این استقبال گسترده نشان‌دهنده آن است که علاقه به بیت‌کوین و ارزش استراتژیک بالقوه آن فراتر از جناح‌بندی‌های سیاسی است.

سینتیا لومیس، که یکی از حامیان برجسته صنعت ارزهای دیجیتال به شمار می‌رود، لایحه ذخیره استراتژیک بیت‌کوین را در ۳۱ ژوئیه معرفی کرد. هدف از این لایحه ایجاد یک ذخیره ملی بیت‌کوین و تبدیل ایالات متحده به رهبر جهانی در پذیرش و مدیریت امن اولین ارز دیجیتال جهان است.

این لایحه دولت ایالات متحده را ملزم می‌کند تا یک شبکه غیرمتمرکز از خزانه‌های امن بیت‌کوین را تحت مدیریت وزارت خزانه‌داری ایجاد کند. در این خزانه‌ها تدابیر امنیتی سایبری و فیزیکی سخت‌گیرانه‌ای به منظور حفظ امنیت بیت‌کوین‌ها اعمال خواهد شد.


منبع : Cointelegraph