ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

شرکت Zoth مبلغ ۴ میلیون دلار برای توسعه زیرساخت‌های DeFi با دارایی‌های دنیای واقعی تأمین مالی کرد

2024/08/06
10:44
21

شرکت زیرساخت مالی غیرمتمرکز که بر توکنیزاسیون دارایی‌های واقعی تمرکز دارد، با موفقیت ۴ میلیون دلار در یک دور تأمین مالی استراتژیک جذب کرده است. این سرمایه برای تسریع در راه‌اندازی محصول جدید شرکت، «سند نقدی توکنیزه شده» (ZTLN)، استفاده خواهد شد.

ZTLN با ارزش ۱۰۰ میلیون دلار، از دارایی‌های امن مانند اوراق قرضه دولتی ایالات متحده و اوراق قرضه شرکتی با رتبه بالا پشتیبانی می‌شود و هدف آن پیوند دادن مالی سنتی (TradFi) و مالی غیرمتمرکز (DeFi) است. این محصول به سرمایه‌گذاران نهادی و واجد شرایط گزینه‌های درآمد ثابت شفاف و مایع بر روی بلاک‌چین ارائه می‌دهد.

این دور تأمین مالی شامل سرمایه‌گذارانی همچون Taisu Ventures، G20 و Fat Cat Ventures بود و همچنین Coinbase، Hedera و بنیاد XRPL Ripple از این پروژه حمایت کردند.

با این تأمین مالی، Zoth قصد دارد محصولات خود را گسترش دهد و به توسعه تیم و نفوذ در بازار بپردازد. پریتم دوتا، بنیان‌گذار و مدیرعامل Zoth، گفت: «ما در حال ساخت یک لایه واحد برای سوددهی ارزهای دیجیتال با استفاده از دارایی‌های دنیای واقعی و محصولات درآمد ثابت DeFi هستیم.»

این شرکت که در ژانویه ۲۰۲۳ تأسیس شده، تاکنون ۱۳ میلیون دلار در اعتبار خصوصی سرمایه‌گذاری کرده و بیش از ۱۰۰ میلیون دلار را جذب کرده و ۲۰۰ میلیون دلار دیگر در خط لوله دارد. Zoth-Fi، اولین محصول این شرکت، بر روی هشت بلاک‌چین از جمله اتریوم و پالیگان در دسترس است.


منبع : Cryptobriefing