ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

پیوستن جین اسپرلینگ، عضو سابق هیئت‌مدیره ریپل، به تیم انتخاباتی کامالا هریس

2024/08/06
10:50
34

جین اسپرلینگ، عضو پیشین هیئت‌مدیره ریپل، به تیم انتخاباتی کامالا هریس برای انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 پیوست. این خبر در بیانیه‌ای از سوی کاخ سفید و گزارشی از خبرگزاری AP منتشر شد.

اسپرلینگ، که پیش‌تر به عنوان مدیر شورای اقتصادی ملی کاخ سفید در دوران ریاست‌جمهوری بیل کلینتون و باراک اوباما فعالیت کرده است، به عنوان مشاور ارشد اقتصادی هریس به کار خواهد پرداخت. وی همچنین در مدیریت بسته کمکی 1.9 تریلیون دلاری بایدن در دوران پاندمی و در نقش واسطه در اعتراضات خودروسازان نقش داشته است.

جو بایدن، رئیس‌جمهور کنونی، در بیانیه‌ای گفت: «کارهای او کمک کرد تا نزدیک به 40 میلیون خانواده کارگر از تخفیف مالیات کودکان بی‌سابقه بهره‌مند شوند و بیش از 8 میلیون مستاجر از کمک‌های اضطراری برای حفظ مسکن خود استفاده کنند.» بایدن افزود: «من به جین به عنوان مشاور مورد اعتماد اقتصادی نگاه کردم و او را به برخی از دشوارترین وظایف گماردم.»

گزارش AP نشان می‌دهد که اسپرلینگ در دوران ریاست‌جمهوری اوباما با هریس که به عنوان دادستان کل کالیفرنیا فعالیت می‌کرد، همکاری داشته و به او در زمان حضورش در سنا مشاوره داده است. در سال 2015، ریپل لبز اسپرلینگ را به هیئت‌مدیره خود منصوب کرد تا از شرکت حمایت کند.

دیوید پلاف، دیگر مشاور سابق اوباما، اخیراً به تیم هریس پیوسته و با تخصص در زمینه کریپتو، به تیم انتخاباتی او افزوده شده است. پلاف، که مدیریت کمپین 2008 اوباما را بر عهده داشت و در انتخابات 2012 نیز نقشی مشابه ایفا کرد، از سال 2022 به هیئت مشاوره جهانی بایننس پیوسته و ممکن است دیدگاه‌های جدیدی به صنعت کریپتو بیاورد.


منبع : Cryptonews