ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

واحد اطلاعات مالیاتی هند به بایننس اطلاعیه‌ای برای پرداخت مالیات صادر کرد

2024/08/06
11:01
27

به گزارش منابع آگاه، صرافی جهانی بایننس با مشکلات مربوط به مالیات کالا و خدمات (GST) در هند مواجه شده است. واحد ناحیه‌ای اداره کل اطلاعات مالیاتی GST (DGGI) در احمدآباد، با ارسال نامه‌ای به بایننس، خواستار پرداخت ۷.۲۲ میلیارد روپیه (معادل ۸۶ میلیون دلار) تحت عنوان GST شده است.

این اقدام به منظور تنظیم بازار ارزهای دیجیتال صورت گرفته است، طبق گزارشی از روزنامه تایمز آو ایندیا. بایننس به گزارش‌ها، از کاربران هندی خود برای معاملات دارایی‌های دیجیتال مجازی (VDAs) در پلتفرم خود کارمزد دریافت کرده است و بنابراین این اطلاعیه تحت خدمات OIDAR صادر شده است.

OIDAR تحت GST به خدماتی اشاره دارد که از طریق اینترنت با مداخله انسانی حداقلی ارائه می‌شوند و مشمول قوانین و مقررات خاصی در رژیم GST هند هستند.

به گفته منابع نزدیک به این توسعه، بایننس از کارمزدهای دریافت شده از مشتریان هندی خود حداقل ۴۰ میلیارد روپیه (معادل ۴۷۶.۸ میلیون دلار) درآمد کسب کرده است و این درآمد به حساب شرکت گروه بایننس به نام Nest Services Limited مستقر در سیشل واریز شده است.

مسائل تطابق مالیاتی بایننس

واحد اطلاعات مالیاتی GST همچنین ایمیل‌هایی به شرکت‌های گروه بایننس در سیشل، جزایر کیمن و سوئیس ارسال کرده است تا این صرافی به رعایت قوانین مالیاتی GST بپردازد. با این حال، DGGI از بایننس و شرکت‌های وابسته آن پاسخی دریافت نکرد. منابع تأیید کردند که بایننس پس از آن یک وکیل محلی را برای ارتباط با DGGI در خصوص مسائل مالیاتی منصوب کرد.

در ماه مه، واحد اطلاعات مالی هند (FIU) اعلام کرد که بایننس با موفقیت با نهاد نظارتی ثبت‌نام کرده است، اما این شرکت به دلیل عدم تطابق با مقررات محلی ضد پول‌شویی (AML) جریمه‌ای به مبلغ ۱۸۸.۲ میلیون روپیه (معادل ۲.۲۵ میلیون دلار) دریافت کرده است.

به دنبال عدم تطابق مالیاتی بایننس، DGGI همچنین نظارت دقیقی بر تراکنش‌ها و فعالیت‌های مالی پلتفرم‌های بازی‌های آنلاین و بازارها دارد.


منبع : Cryptonews