ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

گزارش مثبت کوین‌شیرز برای سه‌ماهه دوم با وجود ورشکستگی فلو بانک

2024/08/06
11:20
27

کوین‌شیرز، مدیر دارایی‌های کریپتویی، در گزارش مالی سه‌ماهه دوم 2024 خود از رشد قابل توجه درآمدها خبر داد، هرچند با چالش‌هایی از جمله ورشکستگی فلو بانک مواجه بوده است.

در سه‌ماهه دوم، درآمد ترکیبی این شرکت به 37.6 میلیون پوند (47.9 میلیون دلار) رسید که نسبت به 18.9 میلیون پوند (24 میلیون دلار) در دوره مشابه سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است. این رشد عمدتاً به عملکرد قوی فعالیت‌های اصلی کوین‌شیرز مربوط می‌شود، اما بخشی از آن تحت تأثیر منفی ورشکستگی فلو بانک قرار گرفت.

در تاریخ 13 ژوئن، کوین‌شیرز از آغاز فرآیند ورشکستگی فلو بانک توسط مقامات نظارت مالی سوئیس مطلع شد. در پی این ورشکستگی، کوین‌شیرز تصمیم به کاهش کامل ارزش سرمایه‌گذاری خود در فلو بانک به مبلغ 21.8 میلیون پوند (27.8 میلیون دلار) گرفت.

رشد قوی ETPهای کریپتو

بخش مدیریت دارایی‌های کوین‌شیرز نیز رشد چشمگیری داشت و هزینه‌های مربوط به محصولات مبادله‌ای (ETP) به 22.4 میلیون پوند (27.7 میلیون دلار) رسید که نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

مدیرعامل کوین‌شیرز، ژان-ماری موگنتی، این سه‌ماهه را دوره‌ای پرجنب و جوش توصیف کرد که با پیشرفت‌های مثبت در کسب‌وکار و فروش موفق ادعای FTX همراه بوده است.


منبع : Cryptonews