ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

سرمایه‌گذاری Binance Labs در سولایر برای تقویت شبکه و اکوسیستم سولانا

2024/08/08
09:59
18

سولایر در روز چهارشنبه اعلام کرد که توانسته است سرمایه‌گذاری از Binance Labs جذب کند. این تأمین مالی به تقویت تلاش‌های این شرکت برای بهبود امنیت و عملکرد برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) در بلاک‌چین سولانا کمک خواهد کرد.

سرمایه‌گذاری Binance Labs در سولایر

بودجه دریافتی از Binance Labs به سولایر این امکان را می‌دهد که عملیات خود را گسترش دهد و پروتکل‌های جدیدی را به اکوسیستم سولانا اضافه کند. این گسترش به بهبود پهنای باند شبکه و عملکرد کلی dApps خواهد انجامید. سرمایه‌گذاری مذکور همچنین به سولایر کمک می‌کند تا تراکنش‌ها را روان‌تر و تجربه کاربری بهتری فراهم آورد و در نتیجه خود را به عنوان یک مؤلفه کلیدی در زیرساخت بلاک‌چین سولانا معرفی کند.

یی هی، یکی از بنیان‌گذاران Binance، گفت: "Binance Labs به حمایت از پروژه‌های ابتدایی که رشد اکوسیستم‌های کریپتو را تسریع می‌بخشد، متعهد است. سولایر به عنوان یک بازیگر برجسته در اکوسیستم سولانا ظهور کرده است و ما از پیوستن به آنها برای ایجاد یک اکوسیستم پویاتر هیجان‌زده‌ایم."

سیزدهمین پروتکل بزرگ سولانا در 60 روز

زیرساخت رستیکینگ سولایر از اصول اقتصادی اثبات سهام برای تأمین امنیت بلاک‌چین سولانا و سیستم‌های آن استفاده می‌کند. این روش به کاربران امکان می‌دهد تا در یک شبکه اعتبارسنجی غیرمتمرکز مشارکت کنند و به امنیت و ثبات شبکه کمک کنند.

بر اساس آمار منتشرشده توسط DeFiLlama، سولایر در تنها 60 روز پس از راه‌اندازی فاز 1، به یکی از بزرگ‌ترین پروتکل‌های سولانا تبدیل شده است. این پلتفرم بیش از 150 میلیون دلار در ارزش کل قفل‌شده (TVL) جمع‌آوری کرده و بیش از 70,000 آدرس واریز منحصر به فرد جذب کرده است.

جیسون، یکی از بنیان‌گذاران سولایر، اظهار داشت: "ما از سرمایه‌گذاری Binance Labs در سولایر بسیار خوشحالیم. با پشتیبانی و حمایت قوی Binance Labs، یک قدم به تحقق چشم‌انداز خود برای تقویت اکوسیستم سولانا و ارائه ارزش بیشتر به dApps در سولانا نزدیک‌تر شده‌ایم."


منبع : Cryptonews