ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

فِرشِیک Super PAC از کمپین تبلیغاتی ۲۵ میلیون دلاری برای کاندیداهای حامی کریپتو خبر داد

2024/08/08
10:05
20

فِرشِیک Super PAC در روز چهارشنبه اعلام کرد که قصد دارد ۲۵ میلیون دلار برای کمپین‌های تبلیغاتی تلویزیونی کاندیداهای حامی دارایی‌های دیجیتال در دوره انتخاباتی ۲۰۲۴ هزینه کند.

حمایت فِرشِیک از ۱۸ نامزد سیاسی

در میان ۱۸ نامزد مجلس نمایندگان که از این حمایت بهره‌مند خواهند شد، نام دون دیویس (D-NC)، میشل استیل (R-CA) و پَت رایان (D-NY) به چشم می‌خورد. جاش ولاستو، سخنگوی فِرشِیک، گفت: "ما شاهد اجماع گسترده‌ای در حمایت از کریپتو و بلاک‌چین به‌عنوان یک عنصر کلیدی در اقتصاد آینده هستیم. بیش از ۵۲ میلیون آمریکایی مالک کریپتو هستند و این بخش مسئول هزاران شغل در سراسر کشور است. ما به حمایت از رهبرانی از هر دو طرف در کنگره و سنا که به دنبال پیشبرد امور و همکاری با صنعت برای تصویب مقررات مسئولانه هستند، ادامه خواهیم داد."

این اعلامیه چند میلیون دلاری فِرشِیک در پی شکست نماینده کوری بوش (D-O) در روز سه‌شنبه منتشر شد، که پس از حمایت‌های مالی فِرشِیک و دیگر PACهای سیاسی برای تبلیغات علیه او، به وقوع پیوست. همچنین، جامال باومن (D-NY) در ماه ژوئن گذشته با شکست مشابهی مواجه شد، پس از آنکه فِرشِیک کمپین تبلیغاتی ۲ میلیون دلاری علیه وی راه‌اندازی کرد.

ولاستو در آن زمان اظهار داشت: "جامال باومن در مقابل تعیین قوانین روشن برای صنعت کریپتو و بلاک‌چین مقاومت کرد و اکنون به دنبال شغف جدیدی است. جامعه کریپتو و بلاک‌چین به حمایت از کاندیداهایی ادامه خواهد داد که به نوآوری و ایجاد شغل ایمان دارند و از طرف دیگر به دنبال پیشبرد امور هستند."

حرارت گرفتن چرخه انتخابات ۲۰۲۴

کریپتو به نقطه کانونی در چرخه انتخاباتی ۲۰۲۴ تبدیل شده است، به‌طوری‌که داده‌های اخیر گروه دیجیتال کرنسی نشان می‌دهد که حدود ۲۰٪ از رأی‌دهندگان در ایالت‌های نوسان، کریپتو را به‌عنوان یک مسئله مهم در نظر می‌گیرند. کامالا هریس، نامزد دموکرات‌های پیش‌بینی‌شده و دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواهان، هر دو با فعالیت‌های متعددی از سمت بخش بلاک‌چین مواجه هستند.

در روز سه‌شنبه، گروه حامی دارایی‌های دیجیتال Crypto4Harris اعلام کرد که یک گردهمایی در تاریخ ۱۴ اوت با حضور چندین شخصیت برجسته از این حوزه برگزار خواهد کرد. در همین حال، دونالد ترامپ جونیور و اریک ترامپ به "اعلان بزرگ" مرتبط با کریپتوها اشاره کرده‌اند.


منبع : Cryptonews