ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

شرکت MetaTrust Labs و ChainSwap از توافق میلیون دلاری برای ارتقاء حریم خصوصی بین زنجیره‌ای خبر دادند

2024/08/08
10:39
22

شرکت MetaTrust Labs و ChainSwap روز چهارشنبه از تشکیل یک شراکت استراتژیک به ارزش حداکثر ۱ میلیون دلار خبر دادند که هدف آن ارتقاء حریم خصوصی مالی بین زنجیره‌ای است. این شراکت با استفاده از یک تفاهم‌نامه (MOU) چارچوبی برای همکاری مشترک ایجاد کرده است.

این همکاری بر پایه بررسی‌های فنی و ممیزی‌های پیشین بنا شده است که اعتماد قوی بین دو شرکت را تأسیس کرده است. هدف این توافق، توسعه ابزارهای پیشرفته حریم خصوصی مالی و ایجاد اکوسیستم تراکنش‌های بین زنجیره‌ای امن و کارآمد است.

فیتزی، مدیرعامل ChainSwap، گفت: "این همکاری گام مهمی در تعهد ما به ارائه تراکنش‌های امن و بی‌وقفه در بلاک‌چین‌ها است. با هم، ما به ارتقاء منظره حریم خصوصی مالی خواهیم پرداخت و به کاربران اکوسیستم تراکنش‌های بین زنجیره‌ای امن و کارآمدی ارائه خواهیم داد."

هر دو شرکت امنیت و حریم خصوصی در تراکنش‌های بین زنجیره‌ای را در اولویت قرار می‌دهند. MetaTrust Labs به ایجاد زیرساختی امن برای توسعه Web3 متعهد است و از فناوری‌های پیشرفته AI و همکاری جامعه برای بهبود امنیت و قابلیت اطمینان برنامه‌های بلاک‌چین استفاده می‌کند.

ChainSwap به عنوان یک پل دارایی‌های بین زنجیره‌ای و هاب برنامه‌ها، به هدف پر کردن فاصله بین بلاک‌چین‌ها و تقویت آینده‌ای بیشتر قابل تعامل با ابتکار یک پروتکل امنیتی لایه ۵ مبنی بر معماری Cross Chain Interoperability Protocol (CCIP) Chainlink و پروتکل Cross Chain Transfer Protocol (CCTP) Circle، عمل می‌کند.

MetaTrust Labs خدمات ممیزی حرفه‌ای AI را برای اطمینان از امنیت و صحت کد قراردادهای هوشمند ChainSwap ارائه خواهد داد و پشتیبانی و مشاوره امنیتی مداوم فراهم خواهد کرد.

هر دو طرف منابع، فناوری و تجربه‌های خود را به اشتراک خواهند گذاشت تا زیرساختی امن، قابل اعتماد و کارآمدتر برای Web3 بسازند.


منبع : Cryptobriefing