ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

شرکت Grayscale از راه‌اندازی دو صندوق سرمایه‌گذاری جدید برای SUI و TAO خبر داد

2024/08/08
10:42
25

مدیر دارایی‌های دیجیتال Grayscale روز چهارشنبه اعلام کرد که دو صندوق سرمایه‌گذاری جدید به فهرست محصولات کریپتو خود اضافه کرده است: "Grayscale Bittensor Trust" و "Grayscale Sui Trust".

صندوق Grayscale Bittensor Trust به سرمایه‌گذاری در توکن بومی Bittensor، یعنی TAO، می‌پردازد، در حالی که صندوق Grayscale Sui Trust به طور خاص بر توکن SUI پروتکل Sui تمرکز دارد.

ریحانه شریف‌عسگری، رئیس بخش محصول و تحقیق Grayscale، اظهار داشت: "ما از اضافه کردن Bittensor و Sui به مجموعه محصولات خود هیجان‌زده‌ایم و بر این باوریم که Bittensor در مرکز رشد هوش مصنوعی غیرمتمرکز قرار دارد، در حالی که Sui در حال بازتعریف بلاک‌چین‌های قرارداد هوشمند است. با راه‌اندازی صندوق‌های Grayscale Bittensor Trust و Grayscale Sui Trust، ما همچنان به سرمایه‌گذاران محصولات آشنا و دسترسی به توکن‌هایی در مرزهای پیشرفت اکوسیستم کریپتو را ارائه خواهیم داد."

در ۲۳ مه، Grayscale دو صندوق جدید با تمرکز بر Near (NEAR) و Stacks (STX) را راه‌اندازی کرد که به سرمایه‌گذاران معتبر و خرده‌فروشی دسترسی به اشتراک‌های روزانه برای پرتفوی متنوع کریپتو را فراهم کرد.

Grayscale همچنین صندوق‌های مرتبط با Solana، Litecoin، Stellar، Zcash، Chainlink و سایر محصولات سرمایه‌گذاری کریپتو را در اختیار دارد.


منبع : The block