ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

پیش‌بینی اعلامیه بزرگ DeFi از سوی پسران ترامپ: آیا "World Liberty" به واقعیت تبدیل خواهد شد؟

2024/08/08
10:50
37

دو پسر دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین ایالات متحده، طی 24 ساعت گذشته با انتشار پیام‌هایی در رسانه‌های اجتماعی، از یک اعلامیه بزرگ در زمینه ارزهای دیجیتال و امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) خبر داده‌اند.

دونالد ترامپ جونیور، در توییتی که صبح سه‌شنبه منتشر کرد، نوشت: "ما در حال آماده‌سازی یک تحول عظیم در دنیای کریپتو هستیم. امور مالی غیرمتمرکز آینده است، از قافله عقب نمانید." او از هشتگ "BeDeFiant" استفاده کرد.

این توییت پس از پستی از اریک ترامپ، یکی دیگر از پسران ترامپ، منتشر شد که گفته بود: "من به واقع عاشق کریپتو و DeFi شده‌ام. منتظر اعلامیه بزرگ باشید."

نشانه‌های موجود به ارتباط با زاک و استیو ویتکوف، که دومی یکی از بارون‌های املاک و دوستان ترامپ است و در کنوانسیون ملی جمهوری‌خواهان در میلوکیو در ژوئیه سخنرانی کرده بود، اشاره دارد. استیو ویتکوف پیامی مشابه با هشتگ BeDeFiant منتشر کرد که یک روز قبل از توییت ترامپ جونیور بوده و توسط زاک ویتکوف دوباره منتشر شده است.

هر دو ویتکوف به یک کارآفرین کریپتو به نام چیس هیرو، مدیر شریک OnlyFans رقیب Subify، که یوتیوبر و سرمایه‌گذار کریپتو، لوگان پل، مشتری او است، دنبال می‌کنند. در ژوئیه، شرکتی به نام AMG Software Solutions درخواست‌های علامت تجاری برای عبارات "Be DeFiant"، "World Liberty" و "World Liberty Financial" ارائه داده است. علامت تجاری سوم برای "ارائه اطلاعات مالی در زمینه امور مالی غیرمتمرکز (DeFi)" ثبت شده است و آدرس محل اقامت AMG Software Solutions همان آدرس Subify LLC است.

در نتیجه، در حالی که هنوز مشخص نیست پروژه مذکور چیست، به نظر می‌رسد که به هیرو و درخواست‌های علامت تجاری World Liberty مرتبط باشد.

مارتین شکریلی، مدیر سابق داروسازی که در ژوئن ادعا کرده بود پشت یک توکن ویژه ترامپ است، چهارشنبه ادعا کرد که پروژه جدید ترامپ شامل استیو ویتکوف و زاک فولکمن، که به عنوان یکی از بنیان‌گذاران Subify شناخته می‌شود، است.


منبع : The block