ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

احتمال برابری شانس کامالا هریس و ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری؛ شانس پیروزی هریس به ۴۹ درصد رسید

2024/08/08
10:55
31

شانس پیروزی کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور ایالات متحده، در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده به ۴۹ درصد افزایش یافته است، که نشان‌دهنده برابری با شانس پیروزی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین، در پلتفرم پیش‌بینی غیرمتمرکز Polymarket است.

این افزایش شانس برای هریس از حدود ۴۴ درصد هفته گذشته به ۴۹ درصد امروز رسیده، در حالی که شانس ترامپ از ۷۰ درصد در نیمه‌ی جولای به ۴۹ درصد کاهش یافته است.

Polymarket در پستی در X اعلام کرد: "کامالا هریس اکنون با ترامپ در تساوی است."

تیم هریس به تازگی تماس‌هایی با صنعت کریپتو برقرار کرده است، چرا که ارزهای دیجیتال به بخشی از بحث‌های انتخاباتی در ماه‌های اخیر تبدیل شده‌اند. ترامپ، رقیب حامی کریپتو هریس، چندین بار از حمایت خود از بیت‌کوین تاکید کرده است.

هریس اخیراً تیم والز، فرماندار مینه‌سوتا، را به عنوان شریک انتخاباتی خود انتخاب کرده است. والز به طور علنی درباره کریپتو صحبت نکرده است، اما AARP اعلام کرده که مینه‌سوتا قانونی برای تقویت نظارت بر کیوسک‌های ارز دیجیتال در دوران فرمانداری والز تصویب کرده است.

همچنین تیم انتخاباتی هریس دیوید پلُف را به عنوان مشاور جدید خود به خدمت گرفته است، که پیش از این به هیئت مشاوران جهانی Binance پیوسته و به عنوان مشاور در Alchemy Pay فعالیت کرده است.

در حالی که برخی تحلیلگران بر این باورند که افزایش شانس هریس ممکن است بر قیمت بیت‌کوین تأثیر منفی بگذارد، قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۰.۵۸ درصد کاهش یافته و به ۵۵,۷۲۱ دلار رسیده است.


منبع : The block