ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

شرکت BTSE و Orderly Network به‌طور مشترک BTSE Dex 2.0 را معرفی کردند

2024/08/09
10:25
35

شرکت BTSE با همکاری Orderly Network، نسخه جدید صرافی غیرمتمرکز خود را تحت عنوان BTSE Dex 2.0 معرفی کرد. این نسخه جدید امکان تجارت متقابل در بیش از ۵۰ قرارداد دائمی و ارائه اهرم ۵۰ برابری را فراهم می‌آورد و از زنجیره‌های مبتنی بر ماشین مجازی اتریوم (EVM) مانند Base، Optimism، و Arbitrum پشتیبانی می‌کند.

BTSE Dex 2.0 به پروتکل صرافی غیرمتمرکز Orderly Network متصل شده است که نقدینگی و قابلیت همکاری متقابل زنجیره‌ای را برای دفاتر سفارشات غیرمتمرکز فراهم می‌آورد. طبق اعلام ۸ آگوست، این نسخه جدید مشمول جوایز توکنی به ارزش نزدیک به ۱ میلیون دلار از سوی Orderly و BTSE Dex خواهد بود، که به صورت توکن USD Coin (USDC) در چندین دوره توزیع خواهد شد.

هنری لیو، مدیرعامل BTSE، اظهار داشت: "ما از تعمیق همکاری‌مان با Orderly Network بسیار هیجان‌زده‌ایم. آنها محصولی شگفت‌انگیز ایجاد کرده‌اند و تمرکز آنها بر فناوری و تجربه کاربری به ما این امکان را داده است که رشد چشمگیری را در ماه‌های اخیر تجربه کنیم."

BTSE Dex بخشی از محصولات گروه BTSE است که به عنوان یک شرکت جهانی فناوری بلاک‌چین شناخته می‌شود و در حال حاضر بیش از ۱۷۰ میلیون دلار حجم معاملات از طریق قراردادهای دائمی بیت‌کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و سولانا (SOL) ثبت کرده است.

آرجون آرو، مدیر عملیات Orderly Network، نیز بیان کرد: "تعهد BTSE به ترویج نوآوری در اکوسیستم کریپتو بی‌نظیر است و آنها با ساخت BTSE Dex بر روی نسخه NEAR Orderly، نه تنها به کاربران علاقه‌مند به خودمختاری DeFi خدمت می‌کنند بلکه به تیم ما ایمان دارند که این چشم‌انداز را به واقعیت تبدیل کند."

Orderly Network به عنوان یک لایه نقدینگی بدون مجوز برای صرافی‌های غیرمتمرکز با زیرساخت omnichain ساخته شده و در حال حاضر، برای ۱۰ رمزارز مختلف، از جمله دوج‌کوین (DOGE)، Injective (INJ)، و بایننس کوین (BNB)، درآمدی ثابت به میزان ۲۰٪ APY ارائه می‌دهد. ارزش کل قفل شده در لایه نقدینگی Orderly به بیش از ۲۲ میلیون دلار رسیده است که نشان‌دهنده افزایش ۳۳۰٪ سالانه است.


منبع : Cryptoslate