ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) تصمیم‌گیری درباره ETF بیت‌کوین و اتریوم Hashdex را به تعویق انداخت

2024/08/10
11:24
19

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) تصمیم‌گیری درباره صندوق قابل‌معامله در بورس (ETF) پیشنهادی شرکت مدیریت دارایی‌های دیجیتال Hashdex را که به طور مستقیم بیت‌کوین و اتریوم را نگهداری خواهد کرد، به تأخیر انداخت.

این نهاد اعلام کرد که مهلت تصمیم‌گیری برای تأیید، رد یا آغاز مراحل قانونی را تا 30 سپتامبر 2024 تمدید خواهد کرد. SEC گفت که به دلیل پیچیدگی‌های مربوط به تغییرات پیشنهادی و مسائل مطرح‌شده، نیاز به زمان بیشتری دارد.

Hashdex درخواست ثبت‌نام خود، معروف به فرم S-1، را در تاریخ 24 ژوئیه به SEC ارائه داده است. این صندوق، تحت عنوان Hashdex Nasdaq Crypto Index US ETF، شامل بیت‌کوین و اتریوم خواهد بود و ممکن است در آینده دارایی‌های بیشتری را بر اساس تغییرات مقررات اضافه کند.

شرکت Hashdex در فرم S-1 خود بیان کرده است که اگر دارایی‌های دیجیتال دیگری غیر از بیت‌کوین و اتریوم واجد شرایط اضافه شدن به شاخص شوند، استراتژی نمونه‌برداری را پیاده‌سازی خواهد کرد. همچنین، در صورت نیاز به تغییر به استراتژی کامل، درخواست جدیدی باید به SEC ارائه شود.

این ETF در بورس نزدک فهرست و معامله خواهد شد و بر اساس متدولوژی Nasdaq Crypto Index US است. نزدک نیز در ماه ژوئن فرم 19b-4 برای این صندوق ارائه کرده است.


منبع : The block