ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

سرویس IRS فرم مالیاتی جدید برای کارگزاری‌های ارز دیجیتال را به‌روزرسانی کرد

2024/08/10
11:34
20

سرویس درآمد داخلی ایالات متحده (IRS) پیش‌نویس فرم مالیاتی 1099-DA خود را برای حساب‌های کارگزاری ارز دیجیتال به‌روزرسانی کرده است.

جی کیم، رئیس سیاست جهانی و مشاور حقوقی در Crypto Council for Innovation، در پلتفرم اجتماعی X نوشت: "این فرم از سال 2025 برای گزارش معاملات دارایی‌های دیجیتال به مشتریان توسط 'کارگزاران' استفاده خواهد شد. بررسی اولیه نشان می‌دهد که این پیش‌نویس فرم، از جمله آدرس‌های کیف پول، شناسه‌های تراکنش و زمان دریافت، را حذف کرده است. این تغییرات بسیار مهم هستند."

فرم 1099-DA که به نظارت بر "درآمدهای دیجیتال حاصل از تراکنش‌های کارگزاری" می‌پردازد، طبق پیش‌نویس اصلاح‌شده 8 اوت، قرار است از سال 2025 به‌طور جزئی به اجرا درآید.

IRS و وزارت خزانه‌داری ایالات متحده، اولین بار در آگوست 2023 فرم مالیاتی برای کارگزاری‌های ارز دیجیتال را پیشنهاد دادند. پیش‌نویس‌های اولیه این فرم نیازمند ارائه آدرس کیف پول دیجیتال و یادداشت درباره اینکه دارایی‌ها "امنیت غیرپوشش‌شده" هستند یا نه، بودند. با این حال، اعضای صنعت ارز دیجیتال نگرانی‌هایی درباره حریم خصوصی و تأثیر گزارش‌دهی مالیاتی بر صنعت مالی غیرمتمرکز ابراز کردند.


منبع : The block