ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) برای شرکت‌های سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر کریپتو احضاریه صادر کرد

2024/08/12
11:52
27

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به‌تازگی برای حداقل سه شرکت سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر در زمینه ارزهای دیجیتال در سال 2024 احضاریه صادر کرده است.

به گزارش DL News، این سه شرکت سرمایه‌گذاری کریپتو احضاریه‌های مشابهی از SEC دریافت کرده‌اند که درخواست ارائه هرگونه قرارداد مربوط به معاملات توکن با سرمایه‌گذاران را دارد.

این منبع نزدیک به پرونده اظهار داشته است که SEC در حال بررسی این موضوع است که آیا شرکت‌های سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر کریپتو به عنوان ضامن قانونی عمل می‌کنند یا خیر - نهادهایی که دارایی‌های دیجیتال را با قصد فروش به عموم خریداری می‌کنند.

شرکت‌های سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر معمولاً در استارتاپ‌های دارایی دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده و با توکن‌های پروژه‌ها پاداش می‌گیرند. در بیشتر موارد، برخی از توکن‌ها در هنگام سرمایه‌گذاری صادر می‌شود و بقیه از طریق زمان‌بندی‌های مشخص آزاد می‌شود.

پروژه‌های جدید کریپتو تحت نظارت SEC می‌توانند اوراق بهادار ثبت‌نشده را به صورت توکن به سرمایه‌گذاران معتبر بفروشند، به این معنی که می‌توانند سکه‌های خود را به شرکت‌های سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر بفروشند، اما به عموم مردم نمی‌توانند بفروشند.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده به نظر می‌رسد در حال بررسی این است که آیا شرکت‌های سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر کریپتو به عنوان نمایندگانی عمل می‌کنند که در فروش عمومی و عرضه اوراق بهادار ثبت‌نشده مشارکت دارند.


منبع : Dailyhodl