ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

سانتا مونیکا در کالیفرنیا دفتر بیت‌کوین افتتاح کرد

2024/08/12
11:57
24

سانتا مونیکا، واقع در کالیفرنیا، با افتتاح دفتر ویژه‌ای به نام "دفتر بیت‌کوین"، گام بلندی در راستای آموزش و ترویج استفاده از ارزهای دیجیتال برداشته است.

هدف این دفتر، تجهیز ساکنان و کسب‌وکارها با دانش لازم درباره پتانسیل بیت‌کوین برای شکل‌دهی به اقتصاد مدرن است. این دفتر به دنبال برقراری شراکت‌های استراتژیک با صنعت کریپتو به منظور تقویت بهبودی اقتصادی سانتا مونیکا، ایجاد فرصت‌های شغلی جدید و برقراری همکاری‌های راهبردی خواهد بود. در این راستا، دفتر قصد دارد اقتصاد قوی و آینده‌نگرانه‌ای را ایجاد کند که به نفع تمامی اعضای جامعه باشد.

دفتر بیت‌کوین سانتا مونیکا: محرک نوآوری و ایجاد شغل

این دفتر اعلام کرده است که آرزو دارد سانتا مونیکا به مرکز نوآوری بیت‌کوین در سواحل غربی ایالات متحده تبدیل شود. این دفتر همچنین به دنبال شناسایی فرصت‌های شغلی در صنعت بیت‌کوین برای ساکنان و دانشجویان است و بررسی امکان استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر اضافی شهر برای تأمین انرژی عملیات معدن‌کاری محیط‌زیست‌دوست بیت‌کوین را در دستور کار خود دارد.

این دفتر به همکاری با بنیاد Proof of Workforce، سازمان غیرانتفاعی متعهد به ترویج پذیرش بیت‌کوین در میان اتحادیه‌ها، سازمان‌ها و کارگران، راه‌اندازی شده است.

معاون شهردار، پیشگام پذیرش بیت‌کوین در سانتا مونیکا، پس از مطالعه در السالوادور

معاون شهردار، لانا نگرتی، به‌طور گزارش شده پیشنهاد تأسیس این دفتر را ارائه داده است. وی در نوامبر گذشته به السالوادور سفر کرده تا تأثیر اقتصادی بیت‌کوین به عنوان ارز قانونی را مطالعه کند. علاوه بر این، السالوادور به‌طور علنی از تلاش‌های سانتا مونیکا برای پذیرش بیت‌کوین تقدیر کرده است.

نگرتی ابراز امیدواری کرده است که این تبلیغات مثبت، کنفرانس‌ها و کسب‌وکارهای بیشتری را به سانتا مونیکا جذب کند. جشنواره پاسیفیک بیت‌کوین که در اکتبر برگزار خواهد شد، انتظار می‌رود که شرکت‌کنندگان جهانی را جذب کند و امیدوار است که برخی از آنها تصمیم به اقامت و سرمایه‌گذاری در این شهر بگیرند.


منبع : Cryptonews