ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

همکاری Polymarket  و Perplexity : ادغام پیش‌بینی‌های بلاکچین و جستجوی هوش مصنوعی

2024/08/13
10:32
23

پلتفرم پیش‌بینی بلاکچین Polymarket  و موتور جستجوی هوش مصنوعی Perplexity  به توافقی برای اشتراک‌گذاری اطلاعات دست یافته‌اند. بر اساس این همکاری، Perplexity  نتایج Polymarket  را در جستجوهای خود نمایش می‌دهد، در حالی که Polymarket  نیز نتایج جستجوی Perplexity  را در سایت خود، شامل خلاصه‌های خبری و قابلیت جستجوی پیگیری، ادغام خواهد کرد.

این توافق، که یکی از معدود همکاری‌های فعال بین کریپتو و هوش مصنوعی است، نشان‌دهنده نقش فزاینده بازارهای پیش‌بینی و هوش مصنوعی در رسانه‌هاست. Polymarket  به‌ویژه در پیش‌بینی رویدادهای واقعی و ارائه دیدگاهی کمتر مغرضانه از طریق جمع‌آوری نظرات و پیش‌بینی‌ها با انگیزه مالی شناخته شده است.

با این حال، کاربران آمریکایی به دلیل محدودیت‌های جغرافیایی نمی‌توانند به Polymarket  دسترسی داشته باشند، و این پلتفرم به دلیل ارائه قراردادهای باینری غیرمجاز در سال 2022 توسط کمیسیون معاملات آتی کالا جریمه شده است. Polymarket  در ماه جولای با حجم معاملات بیش از 387 میلیون دلار به بالاترین سطح خود رسید و به‌طور فزاینده‌ای توسط سایت‌های خبری و تحلیلگران سیاسی مورد اشاره قرار گرفته است.

Polymarket  همچنین اخیراً با ساب‌استک برای گنجاندن داده‌های پیش‌بینی در مقالات همکاری کرده و به تازگی نیت سیلور، تحلیلگر سیاسی معروف، به عنوان مشاور به این شرکت پیوسته است.


منبع : The block