ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

مدیر دارایی‌های دیجیتال سیتی‌گروپ به دنبال چالش‌های جدید در دنیای کریپتو

2024/08/13
19:39
22

شوبیت ماینی، رئیس بخش دارایی‌های دیجیتال سیتی‌گروپ، پس از 14 سال فعالیت در این بانک، تصمیم به ترک موقعیت خود گرفته است تا به فرصت‌های کارآفرینی در صنعت دارایی‌های دیجیتال بپردازد. طبق گزارش بلومبرگ، ماینی که پیشتر به عنوان مدیر تیم دارایی‌های دیجیتال در واحد بازارها و خدمات اوراق بهادار فعالیت کرده بود، اکنون در پی چالش‌های جدیدی در این حوزه است.

در یادداشتی از طرف لی اسمالوود، رئیس نوآوری‌های بازارهای سیتی‌گروپ، اعلام شده است که ماینی به دنبال یک فرصت کارآفرینی در فضای دارایی‌های دیجیتال خواهد بود. سیتی‌گروپ به‌منظور ادامه فعالیت‌های دیجیتال خود، دیپاک مهرا را که مسئول سرمایه‌گذاری‌های استراتژیک در واحد بازارها است، به عنوان سرپرست جدید تیم دارایی‌های دیجیتال منصوب کرده است.

ماینی پیشتر به این نکته اشاره کرده بود که دارایی‌های دیجیتال در آینده به‌طور کامل سیستم‌های مالی سنتی را جایگزین نخواهند کرد، بلکه به‌طور موازی با آن‌ها توسعه خواهند یافت و یکی از چالش‌های اصلی صنعت، دستیابی به تعامل‌پذیری میان سیستم‌های بلاک‌چین است.

سیتی‌گروپ در زمینه توکن‌سازی و نگهداری دارایی‌های دیجیتال نیز فعال است و سال گذشته به عنوان نخستین مشارکت‌کننده دیجیتال در بورس اوراق قرضه BondbloX (BBX) شناخته شد. این بورس، که در سال 2020 راه‌اندازی شد، نخستین بورس اوراق قرضه کسری در جهان است که هدف آن ساده‌سازی سرمایه‌گذاری در اوراق قرضه است. همچنین، این بانک خدمات توکنی جدیدی را معرفی کرده است که با بهره‌گیری از فناوری دفترکل توزیع‌شده، سپرده‌های مشتریان را به توکن‌های دیجیتال تبدیل می‌کند که به‌طور فوری در سطح جهانی قابل انتقال هستند.


منبع : Cryptonews