ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

هیدرا و همکاری با کوپر; گامی بزرگ به سوی پذیرش نهادی توکن HBAR

2024/08/13
19:46
22

شرکت کوپر مستقر در لندن، برای گسترش دسترسی نهادها به توکن‌های HBAR هیدرا، همکاری جدیدی را اعلام کرده است. به موجب این همکاری، کوپر خدمات نگهداری و استیکینگ برای توکن‌های هیدرا ارائه داده و راهی برای ورود به اکوسیستم دیفای هیدرا فراهم می‌آورد.

هیدرا، شبکه‌ای عمومی و غیرمتمرکز با الگوریتم اختصاصی «هاش‌گراف»، به ویژه بر روی توکن‌سازی دارایی‌ها تمرکز دارد. اوایل سال جاری، شرکت‌های بلاک‌چین Archax و Ownera، بدون مشارکت مستقیم بلک‌راک، یک صندوق خزانه‌داری بلک‌راک را بر روی هیدرا منتشر کردند.

شین هیگدون، بنیان‌گذار و مدیرعامل بنیاد HBAR، اظهار کرد که حالا سرمایه‌گذاران نهادی با استفاده از ادغام کوپر، مسیر امن و آسانی به اکوسیستم هیدرا دارند. کوپر با مدیریت فیلیپ هموند، وزیر دارایی پیشین بریتانیا، به بیش از 300 نهاد بزرگ و پلتفرم‌های معاملاتی کریپتو خدمات می‌دهد و یکی از پیشگامان در ساخت کیف‌پول‌های کریپتو با تکنولوژی محاسبات چندطرفه (MPC) است.

توکن HBAR اکنون به شبکه تسویه ClearLoop کوپر متصل شده است و می‌تواند به پروتکل‌های دیفای مختلف مانند Aave از طریق برنامه Copper Connect متصل شود. هیدرا که در سال 2018 با هدف توسعه شبکه Proof-of-Stake خود 100 میلیون دلار سرمایه جذب کرد، به دنبال جذب نام‌های معتبر از جمله گوگل، FIS، آبرن و دل به شورای خود است.


منبع : The block