ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

تغییرات مدیریتی در بیت‌فارمز: بونتا کنار می‌رود

2024/08/13
19:49
22

سال پرچالشی برای تیم مدیریتی بیت‌فارمز، شرکت معدنی بیت‌کوین، با یک تغییر بزرگ دیگر همراه شده است. نیکلاس بونتا، یکی از بنیان‌گذاران و رئیس پیشین هیئت مدیره، از سمت خود کناره‌گیری کرده و بن گنیون به عنوان مدیرعامل جدید به هیئت مدیره افزوده شده است. برایان هاولیت به عنوان رئیس مستقل جدید هیئت مدیره منصوب شده است.

هاولیت از نقش کلیدی بونتا در تأسیس و توسعه بیت‌فارمز تقدیر کرده و اشاره کرده که او پایه‌گذار موفقیت‌های شرکت و توسعه بین‌المللی آن، به ویژه در آمریکای لاتین، بوده است.

بونتا در مرکز نبرد خرید میان Riot Platforms و بیت‌فارمز قرار داشت. Riot Platforms در آوریل برای خرید بیت‌فارمز به ارزش 950 میلیون دلار تلاش کرد و در ژوئن اعلام کرد که آماده مذاکره درباره خرید است اما به دلیل عدم تعامل معنادار هیئت مدیره قبلی، پیشنهاد قبلی خود را پس می‌گیرد. Riot با خرید سهام بیت‌فارمز به بزرگ‌ترین سهام‌دار آن تبدیل شده و حدود 70 میلیون سهم در اختیار دارد.

بیت‌فارمز در ژوئیه مدیرعامل قبلی، جفری مرفی، را پس از شکایت قضایی او بر سر نقض قرارداد اخراج کرد و بن گنیون که قبلاً مدیر ارشد معدنی شرکت بود، به سمت مدیرعامل ارتقا یافت. اخیراً، بیت‌فارمز گزارشی از زیان خالص 27 میلیون دلاری و کاهش 16 درصدی درآمد نسبت به سه‌ماهه اول منتشر کرد.


منبع : The block