ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

پایداری بیت‌کوین در برابر بحران‌های جهانی از دیدگاه مدیرعامل تتر

2024/08/13
19:52
19

پائولو آردوینو، مدیرعامل تتر، معتقد است که تنش‌های ژئوپلیتیکی و روندهای کلان اقتصادی اهمیت دارایی‌های کمیاب مانند بیت‌کوین و طلا را افزایش خواهند داد.

آردوینو در گفت‌وگو با پرستون پیش، سرمایه‌گذار و کارآفرین، تصریح کرد که به نظر او جهان به سمت یک دوره مطلوب برای بشریت پیش نمی‌رود و به تنش‌های جهانی در اروپا، ایالات متحده و سایر نقاط جهان اشاره کرد.

وی افزود: «در حال حاضر تنش‌های زیادی در سطح جهانی وجود دارد. از اروپا با تنش‌های بسیار بالا گرفته تا ایالات متحده و دیگر نقاط. شرایط مناسب نیست. بنابراین، داشتن exposure به دارایی‌های کمیاب مانند بیت‌کوین و طلا، مسیر درستی است.»

مدیرعامل تتر همچنین به افزایش خرید طلا از سوی چین و دیگر کشورها به دلیل ترس از بحران‌ها اشاره کرد و به سرمایه‌گذاران توصیه کرد که مشابه آن، بخشی از سودهای خود را در طلا یا بیت‌کوین سرمایه‌گذاری کنند.

او گفت: «همه نگران وقوع یک بحران هستند... خرید بیت‌کوین و طلا هوشمندانه‌ترین کاری است که می‌توانید با سودهای خود انجام دهید. با سودهای خود باید بخشی از آن‌ها را به چیزی سرمایه‌گذاری کنید که قادر به مقاومت در برابر بحران‌های بزرگ باشد و ممکن است اشتباه کنم، اما در آینده نزدیک با این بحران‌ها مواجه خواهیم شد.»


منبع : Dailyhodl