ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

کریپتوکارنسی‌ها به دنبال جلب توجه کامالا هریس: تلاش‌ها برای تغییر نگرش در آستانه انتخابات

2024/08/13
20:04
19

با نزدیک شدن انتخابات و ظهور کامالا هریس به عنوان نامزد احتمالی دموکرات‌ها، فعالان حوزه کریپتو به تلاش‌های جدیدی برای جلب توجه او روی آورده‌اند. در حالی که بخش قابل توجهی از این صنعت به دنبال تعامل با دولت بایدن هستند، اکنون توجه به هریس به‌ویژه با توجه به دو نقش او به‌عنوان معاون رئیس‌جمهور و نامزد احتمالی ریاست‌جمهوری، افزایش یافته است.

فعالان صنعت کریپتو در حال برگزاری جلسات با مقامات نزدیک به کاخ سفید هستند، اما این جلسات غالباً یک‌طرفه بوده و ارتباطی با کمپین هریس نداشته است. با این حال، برخی از مدیران و سرمایه‌گذاران کریپتو در تلاش‌اند تا با حمایت از هریس به عنوان نامزد دموکرات، او را به پذیرش دیدگاه‌های مثبتی درباره این صنعت ترغیب کنند.

این هفته، ابتکار "crypto4harris" با برگزاری یک تالار گفت‌وگو آنلاین آغاز می‌شود که در آن چهره‌های برجسته صنعت کریپتو زیر پرچم هریس جمع خواهند شد. این ابتکار هنوز ارتباط رسمی با کمپین هریس ندارد، اما هدف آن جلب توجه هریس به صنعت کریپتو و تأکید بر اهمیت آن به‌عنوان یک بلوک رأی‌دهنده و منبع جمع‌آوری کمک‌های مالی است.

آماندا ویک، مشاور سابق فدرال و یکی از سازمان‌دهندگان این رویدادها، بیان کرد که هدف فعلی این است که هریس به‌طور علنی به تمایل و آمادگی برای تعامل مجدد با صنعت کریپتو اعتراف کند. ورونیکا مک‌گرگور، مشاور حقوقی کیف‌پول کریپتو اکسودوس، نیز به اهمیت این صنعت و نقش آن در حمایت از نامزدهایی که به دنبال بهبود قوانین برای این حوزه هستند، اشاره کرد.

با نزدیک شدن به انتخابات نوامبر، فعالان کریپتو همچنان به دنبال شفاف‌سازی قوانین مربوط به استفاده و تجارت ارزهای دیجیتال هستند و تلاش‌های خود را برای گفتگو با مقامات دولتی ادامه می‌دهند.


منبع : Cryptobriefing