ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

بازگشت کیف پول Mt. Gox و نقش حیاتی Bitgo در توزیع ۲.۱ میلیارد دلاری بیت‌کوین

2024/08/14
10:26
26

کیف پول Mt. Gox که بیش از ۲.۱ میلیارد دلار بیت‌کوین در اختیار دارد، پس از دو هفته inactivity، یک تراکنش آزمایشی انجام داد. این کیف پول که تحت مدیریت Bitgo است، شامل ۳۳,۱۰۵ بیت‌کوین است و تغییرات اخیر آن، بحث‌هایی درباره تأثیرات این تراکنش بر روند بازپرداخت به طلبکاران ایجاد کرده است.

این فعالیت کیف پول Mt. Gox، به مرحله نهایی توزیع دارایی‌ها نزدیک می‌شود و نقش کلیدی Bitgo در بازگرداندن وجوه به طلبکاران برجسته شده است. با تکمیل حدود ۶۷.۷ درصد از فرآیند توزیع، بسیاری از طلبکاران همچنان منتظر دریافت سهم خود هستند.

بازار به رغم نگرانی‌ها درباره احتمال فروش این دارایی‌ها، به طور نسبی پایدار مانده است. به گفته Glassnode، پایان این دوره طولانی می‌تواند بار زیادی از دوش بازار بردارد و به یکی از مهم‌ترین رویدادهای تاریخ ارزهای دیجیتال خاتمه دهد.

با وجود انتقال ۵.۵۲ میلیارد دلار بیت‌کوین از سوی Mt. Gox و مشکلاتی که در فرآیند برداشت به وجود آمد، تلاش‌ها برای تکمیل توزیع همچنان ادامه دارد. بیش از ۹.۴ میلیارد دلار بیت‌کوین هنوز به طلبکاران Mt. Gox بدهکار است و تکمیل این فرآیند، گامی حیاتی برای اکوسیستم ارزهای دیجیتال است.


منبع : Cryptonews