ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

کریپتو.کام به شریک رسمی لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شد

2024/08/14
16:05
27

کریپتو.کام، پلتفرم پیشرو در دنیای ارزهای دیجیتال، به عنوان اولین پلتفرم کریپتو، شراکت انحصاری با لیگ قهرمانان اروپا (UEFA Champions League) را اعلام کرد. این توافقنامه که در تاریخ ۱۴ اوت منتشر شد، به کریپتو.کام این امکان را می‌دهد که به عنوان اسپانسر جهانی رسمی لیگ قهرمانان اروپا فعالیت کند.

استیون کالیفویتز، مدیر بازاریابی کریپتو.کام، اظهار داشت که این همکاری بزرگترین گام برای برند کریپتو.کام به شمار می‌رود و تأثیر قابل توجهی در جذب کاربران جدید خواهد داشت. او افزود که اتصال برند کریپتو.کام با طرفداران پرشور ورزش در سطح جهانی، موجب جذب بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر جدید شده است.

همکاری با لیگ‌های ورزشی بزرگ می‌تواند آگاهی از ارزهای دیجیتال را به میلیون‌ها کاربر جدید معرفی کرده و سرمایه‌های جدیدی را به بازار کریپتو وارد کند. کالیفویتز معتقد است که این شراکت باعث تسریع در پذیرش عمومی ارزهای دیجیتال خواهد شد و می‌تواند ارزش آینده آنها را به طور قابل توجهی افزایش دهد.

بر اساس پیش‌بینی‌های تحلیلگران، اگر روند پذیرش بیت‌کوین مشابه با اینترنت در سال‌های ابتدایی خود باشد، ممکن است ارزش نهایی آن به ۷۰۰ هزار دلار برسد. کریپتو.کام، که هم‌اکنون سیزدهمین صرافی بزرگ جهان با حجم معاملات روزانه بیش از ۲.۷ میلیارد دلار است، با این شراکت به دنبال تسریع در رشد و پذیرش ارزهای دیجیتال در بازار اروپا و جهانی است.


منبع : Cointelegraph