ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

معرفی کارت دیجیتال متامسک: آزادی در خرید با رمزارز

2024/08/15
11:18
22

متامسک از راه‌اندازی آزمایشی کارت دیجیتال خود، تحت عنوان " MetaMask Card "، خبر داد. این کارت که با همکاری مسترکارت و پلتفرم فین‌تک Baanx طراحی شده، به کاربران کیف پول متامسک امکان می‌دهد تا از رمزارزهای خود برای خریدهای روزمره استفاده کنند.

در مرحله ابتدایی، این کارت به تعداد محدود و فقط برای کاربران در اتحادیه اروپا و بریتانیا عرضه می‌شود. برای استفاده از کارت، کاربران باید دارایی‌های خود را بر روی شبکه Linea نگهداری کنند و از متامسک برای تخصیص وجه به کارت استفاده کنند. کاربران همچنان کنترل کامل بر کلیدهای خصوصی خود را حفظ می‌کنند.

لورنتسو سانتوس، مدیر محصول ارشد در ConsenSys، اعلام کرد که این کارت آزادی بیشتری در استفاده از دارایی‌های دیجیتال فراهم می‌آورد و گفت: "کارت متامسک نمایانگر گام بزرگی در حذف موانع بین بلاک‌چین و پرداخت‌های سنتی است و تغییر پارادایم مهمی را به همراه دارد."

این کارت مشابه کارت‌های دیگر مبتنی بر Baanx مانند " CL Card " است که به کاربران Ledger این امکان را می‌دهد که در مکان‌هایی که مسترکارت پذیرفته می‌شود، از رمزارزهای خود استفاده کنند. کارت‌های دیجیتال دیگر مرتبط با پلتفرم‌های متمرکز مانند کارت Coinbase و کارت Visa Crypto.com نیز امکانات مشابهی را ارائه می‌دهند.


منبع : The block