ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

سرمایه‌گذاری سنگین گروه حامی رمزارز Fairshake در انتخابات سنای آمریکا

2024/08/15
11:22
18

گروه سیاسی حامی رمزارز Fairshake با سرمایه‌گذاری ۳ میلیون دلار در انتخابات سنا، به حمایت از دو دموکرات، روبن گالیگو و الیسا اسلاتکین، پرداخته است. این گروه قصد دارد با این سرمایه‌گذاری، تأثیرگذاری بر کنترل سنای آمریکا را در پاییز امسال تقویت کند. گالیگو و اسلاتکین با حمایت از قوانین کلیدی در حوزه رمزارز، امتیاز بالایی از سازمان Stand With Cryptoکسب کرده‌اند.

با این حال، Fairshakeهمچنین ۱۲ میلیون دلار برای شکست دادن سناتور دموکرات شرود براون از اوهایو اختصاص داده است. براون که رئیس کمیته بانکی، مسکن و امور شهری است، به عنوان یک مخالف رمزارز شناخته می‌شود.

این سرمایه‌گذاری‌های سنگین در حالی صورت می‌گیرد که جمهوری‌خواهان تلاش دارند ارتباطات قوی‌تری با صنعت رمزارز برقرار کنند تا در برابر مقررات چالش‌برانگیز، موقعیت بهتری کسب کنند. گزارش‌ها حاکی است که این سرمایه‌گذاری‌ها در حمایت از دموکرات‌ها در دیگر انتخابات مهم، برخی از جمهوری‌خواهان را نگران کرده است و احتمالاً بر اعتبار گروه در نزد جمهوری‌خواهان تأثیر منفی خواهد گذاشت.

حزب جمهوری‌خواه با وعده مقررات ملایم‌تر در مقایسه با رویکرد سختگیرانه دولت جو بایدن، به جلب حمایت جامعه رمزارز پرداخته است. دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه ریاست‌جمهوری، نیز با حمایت قوی از رمزارزها، به دنبال تبدیل آمریکا به پایتخت جهانی رمزارز و ایجاد شورای مشاوران ریاست‌جمهوری در حوزه رمزارز است.


منبع : Cryptonews