ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

بازگشت بایننس به هند: پیروزی در مسیر تنظیم مقررات جهانی

2024/08/15
11:24
26

صرافی رمزارز بایننس پس از هفت ماه ممنوعیت به دلیل عدم تطابق با مقررات محلی، دوباره به بازار هند بازگشت. از تاریخ 15 اوت، وب‌سایت و اپلیکیشن‌های اندروید و iOS بایننس در دسترس سرمایه‌گذاران هندی قرار گرفت. بایننس تأیید کرده که به‌عنوان یک نهاد گزارش‌دهنده با واحد اطلاعات مالی هند (FIU-IND) ثبت نام کرده است، که یک الزامات قانونی برای تمامی صرافی‌های رمزارز فعال در هند در زمینه ضد پولشویی است.

این ممنوعیت به دلیل عدم ثبت‌نام بایننس و هشت صرافی دیگر در ژانویه وضع شده بود. در گزارش‌های غیررسمی آمده بود که بایننس قصد دارد جریمه 2.25 میلیون دلاری خود را پرداخت کند و به بازار هند برگردد. با این حال، بایننس تأیید نکرد که آیا جریمه قبلی را پرداخت کرده است یا خیر.

ریچارد تنگ، مدیرعامل بایننس، درباره بازگشت این صرافی به هند گفت: "شناخت پویایی و پتانسیل بازار دارایی‌های دیجیتال هند، این هماهنگی با مقررات هندی به ما امکان می‌دهد خدمات خود را برای کاربران هندی تنظیم کنیم."

بایننس این ثبت‌نام را به‌عنوان "دوران نقطه عطف ۱۹ جهانی" خود اعلام کرد و افزود که هند در رتبه پنج برتر از نظر حجم تراکنش در تمام اکوسیستم‌های رمزارزی قرار دارد. با این ثبت‌نام، بایننس به اجرای سیاست‌های ضد پولشویی و مقابله با تأمین مالی تروریسم در بازار هند خواهد پرداخت.


منبع : Cointelegraph