ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

همکاری Raise و WalletConnect: پرداخت با ارزهای دیجیتال در خرید گیفت‌کارت

2024/08/16
11:07
25

شرکت Raise، یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های خرید گیفت‌کارت، با همکاری WalletConnect، پشتیبانی از پرداخت با ارزهای دیجیتال را در اپلیکیشن خود آغاز کرده است. این همکاری امکان پرداخت با ارزهای محبوبی چون اتریوم (ETH)، بیت‌کوین (BTC)، سولانا (SOL) و استیبل‌کوین‌های USDC و USDT را برای بیش از 6 میلیون کاربر این پلتفرم فراهم می‌کند.

جورج بوسیس، مدیرعامل Raise، اعلام کرد که کاربران می‌توانند کیف‌پول‌های دیجیتال خود مانند MetaMask و Coinbase Wallet را به اپلیکیشن وارد کنند و به راحتی خریدهای خود را با ارزهای دیجیتال انجام دهند، مثلاً با استفاده از اتریوم یک سفر Uber را رزرو کنند یا با بیت‌کوین یک اقامت Airbnb را پرداخت کنند.

این شرکت که با بیش از ۱۰۰۰ خرده‌فروش معتبر همکاری دارد و تاکنون بیش از ۱۰ میلیارد دلار تراکنش را مدیریت کرده، قصد دارد این قابلیت جدید را به سرعت در ۳۰ کشور دیگر گسترش دهد و در آینده نیز از توکن‌ها و ارزهای دیجیتال بیشتری پشتیبانی کند.

Raise همچنین برنامه‌های ویژه‌ای برای کاربران در نظر گرفته است که با استفاده از برخی توکن‌های بومی، تا ۲۰ درصد تخفیف یا بازگشت نقدی در خریدهای خود دریافت کنند. بوسیس به ارتقاء فنی در بلاکچین‌ها اشاره کرد و بیان کرد که اکنون زمان مناسبی برای ادغام بیشتر کسب‌وکار گیفت‌کارت‌ها با فناوری بلاکچین فرا رسیده است.


منبع : The block