ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

گسترش GameFi با همکاری HashKey و بازی تلگرامی Catizen

2024/08/19
13:29
21

گروه HashKey، یکی از شرکت‌های خدمات مالی دارایی‌های دیجیتال در آسیا، با بازی کوچک تلگرامی Catizen همکاری جدیدی را آغاز کرده است که شامل برنامه‌های مختلفی از جمله کمپین ایرادراپ احتمالی HSK و تجربه‌های مالی گیمیفای شده می‌شود. این همکاری گامی مهم در توسعه اکوسیستم TON محسوب می‌شود.

بر اساس بیانیه‌ای که با The Block به اشتراک گذاشته شده است، این همکاری شامل «تجربه‌های گیمیفای شده در حوزه مالی دیجیتال، کمپین مشترک ایرادراپ HSK، حفاظت از حیوانات و ابتکارات مسئولیت اجتماعی» خواهد بود.

بازی Catizen که اوایل امسال راه‌اندازی شده است، ادعا می‌کند که تاکنون بیش از ۲۹ میلیون کاربر در سراسر جهان جذب کرده و تعداد کاربران فعال روزانه آن به ۳.۵ میلیون نفر رسیده است.

تیم وونگ، رئیس بنیاد Catizen، این همکاری را نقطه عطفی مهم برای این بازی می‌داند که به بیش از ۲۰ میلیون عضو جامعه جهانی آن، خدمات دارایی دیجیتال معتبر و قابل اطمینان ارائه خواهد کرد.

در ماه آوریل، بنیاد TON که پشت شبکه بلاکچین The Open Network (TON) قرار دارد، با HashKey برای افزایش دسترسی به امکانات تبدیل ارز فیات برای کاربران کیف پول تلگرام همکاری کرد.


منبع : The block