ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

ارتقاء سوشی‌سواپ با افزودن سفارش‌های محدود و استراتژی DCA

2024/08/21
16:25
24

سوشی‌سواپ، یکی از صرافی‌های غیرمتمرکز برجسته، با بهره‌گیری از فناوری Orbs، امکانات جدیدی از جمله سفارش‌های محدود (Limit Orders) و استراتژی خرید پله‌ای (DCA) را به پلتفرم خود اضافه کرده است.

 

با استفاده از پروتکل dLIMIT، کاربران اکنون می‌توانند سفارش‌های محدود خود را به صورت آن‌چین ثبت کنند و قیمت‌های مشخصی را برای خرید یا فروش توکن‌ها تعیین کنند. همچنین، می‌توانند درصد افزایش قیمت (+1%، +5%، +10%) و تاریخ انقضای سفارش را تنظیم کنند. علاوه بر این، رابط کاربری سوشی‌سواپ اکنون دارای بخشی برای مشاهده تاریخچه سفارش‌ها است، که به کاربران امکان پیگیری سفارش‌های باز و قبلی را می‌دهد.

 

همچنین کاربران می‌توانند در سفارش‌های DCA خود، تعداد و دفعات معاملات را مشخص کنند و از این استراتژی محبوب برای مدیریت سرمایه بهره‌برداری کنند.

 

Orbs، به عنوان یک زیرساخت بلاکچینی غیرمتمرکز لایه ۳، ابزارهای پیشرفته‌ای برای معاملات آن‌چین ارائه می‌دهد که شامل نقدینگی تجمیعی، سفارش‌های پیشرفته و مشتقات آن‌چین است، با هدف ارائه تجربه‌ای مشابه با صرافی‌های متمرکز در دنیای غیرمتمرکز.

 

این یکپارچه‌سازی پس از موفقیت مشابه در صرافی‌های غیرمتمرکز دیگری مانند PancakeSwap و QuickSwap انجام شده است.

 

در حالی که حجم معاملات در صرافی‌های غیرمتمرکز در ماه آگوست کاهش یافته است، اما نسبت حجم معاملات بین صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز به 13.9% در ماه گذشته رسید، که نشان‌دهنده سهم رو به رشد پلتفرم‌های غیرمتمرکز در بازار معاملات است.


منبع : Cryptobriefing