ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

رونمایی از Dapp جدید SafePal: ورود به دنیای نوین استیکینگ با SFPlus

2024/08/21
22:04
23

کیف پول غیرمتمرکز SafePal به تازگی از برنامه استیکینگ جدیدی با نام SFPlus رونمایی کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد تا با استیک کردن توکن بومی SFP، امتیازات ویژه‌ای در اکوسیستم SafePal کسب کنند. این اقدام با هدف تقویت کاربردی بودن و نشان دادن بلوغ SFP به عنوان اولین پروژه IEO در پلتفرم Binance در سال ۲۰۱۸ طراحی شده است.

 

با بروزرسانی به نسخه 4.7.7 اپلیکیشن موبایل SafePal، کاربران قادر خواهند بود به این Dapp دسترسی پیدا کنند و از امکانات مختلفی نظیر استیک کردن توکن‌ها، مشاهده تمامی قابلیت‌های موجود، و شرکت در استخرهای پاداش ایردراپ با مشارکت پروژه‌های همکار بهره‌مند شوند. نکته قابل توجه این است که استیکینگ در SFPlus بدون دوره قفل خواهد بود، به این معنی که کاربران می‌توانند هر زمان که بخواهند، میزان SFP خود را استیک یا از استیک خارج کنند.

 

استیک‌کنندگان، علاوه بر دریافت پاداش‌های نقدی SFP، از مزایای دنیای واقعی نیز بهره‌مند خواهند شد؛ مانند ارتقاء سطوح حساب کاربری در درگاه بانکی CeDeFi SafePal که از ماه مارس راه‌اندازی شده است. این درگاه، امکان دسترسی به خدمات بانکی سازگار با ارزهای دیجیتال از طریق پلتفرم‌های معتبری نظیر Visa، PayPal، Apple Pay و Google Pay را فراهم می‌کند.

 

همچنین، SafePal با همکاری The Open Network (TON) کمپینی برای توکن‌های Soul-Bound (SBTs) به راه انداخته است که به منظور جذب کاربران از اکوسیستم‌های TON و Telegram به کیف پول‌های سخت‌افزاری، موبایلی و افزونه مرورگر SafePal طراحی شده است.

 

همزمان با رونمایی از SFPlus، اولین استخر پاداش ایردراپ با همکاری پروژه بازی Web3 به نام Cellula که توسط Binance Labs پشتیبانی می‌شود، راه‌اندازی شده است. هدف از این اقدام، تقویت همکاری‌ها و فراهم آوردن بستری امن‌تر و کم‌ریسک‌تر برای تعامل کاربران Web3 با پروژه‌های نویدبخش است.

 

Veronica Wong، مدیرعامل و هم‌بنیان‌گذار SafePal، در این خصوص اظهار داشت که «توکن‌ها یک کانال منحصربه‌فرد برای پیوند نزدیک‌تر جامعه و سازندگان هستند، اما همچنان مشکلاتی در رابطه با توکنومیک و ارزش‌گذاری واقعی بسیاری از پروژه‌ها وجود دارد.»

 

SafePal که در سال ۲۰۱۸ تأسیس شده، توسط برندهایی مانند Animoca Brands، Binance، و Superscrypt پشتیبانی می‌شود و تاکنون بیش از ۱۵ میلیون کاربر در ۲۰۰ منطقه و کشور را به خود جذب کرده است. این پلتفرم از ۱۵ زبان و بیش از ۱۰۰ بلاکچین به همراه توکن‌ها و NFT‌های آن‌ها پشتیبانی می‌کند.


منبع : Cryptonews