ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

گسترش عظیم Coinmotion در بازار نوردیک با همکاری Bitpanda

2024/08/21
22:26
18

بروکر ارزهای دیجیتال فنلاندی، Coinmotion، با همکاری Bitpanda Technology Solutions به‌طور قابل‌توجهی دامنه پیشنهادات خود را گسترش می‌دهد. از طریق این همکاری، Coinmotion تعداد دارایی‌های دیجیتال خود را از ۱۲ به بیش از ۴۰۰ افزایش خواهد داد.

 

این شراکت به Coinmotion این امکان را می‌دهد که علاوه بر ارائه دامنه گسترده‌تری از ارزهای دیجیتال، بهبود تجربه کاربری و افزایش درآمد خود را نیز هدف‌گذاری کند. با استفاده از زیرساخت‌های Bitpanda، Coinmotion قادر خواهد بود خدمات نقدینگی پیشرفته و نگهداری امن را به مشتریان خود ارائه دهد.

 

Antti-Jussi Suominen، مدیرعامل Coinmotion، اعلام کرده است که با این همکاری، Coinmotion به رهبر بازار نوردیک تبدیل می‌شود و حضور خود را در تمام منطقه تقویت خواهد کرد. Lukas Enzersdorfer-Konrad، مدیرعامل Bitpanda، نیز تاکید کرده است که این شراکت بزرگ‌ترین مجموعه ارزهای دیجیتال را در منطقه نوردیک به کاربران ارائه می‌دهد.

 

Bitpanda، مستقر در وین، اتریش، با بیش از پنج میلیون کاربر، یکی از بزرگ‌ترین ارائه‌دهندگان ارزهای دیجیتال در اروپا است و زیرساخت‌های ابری آن، Bitpanda Technology Solutions (BTS)، به بیش از ۲۵ میلیون کاربر بالقوه در سراسر اروپا و فراتر از آن خدمات می‌دهد. اخیراً، Bitpanda با بانک ملی رأس‌الخیمه (RAKBANK) در امارات متحده عربی و بانک دویچه (Deutsche Bank) در آلمان همکاری کرده است تا خدمات مدیریت دارایی‌های دیجیتال و تسهیل تراکنش‌ها را به مشتریان خود ارائه دهد.


منبع : Cryptonews