ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

سرمایه‌گذاری ۸۰ میلیون دلاری a16z در PIP Labs

2024/08/22
09:47
16

شرکت PIP Labs، توسعه‌دهنده پلتفرم Story Protocol، موفق به جذب ۸۰ میلیون دلار سرمایه در دور دوم تأمین مالی خود شد که به رهبری شرکت  a16z Cryptoانجام گرفت. این سرمایه‌گذاری، ارزش شرکت PIP Labs را به ۲.۲۵ میلیارد دلار رسانده است.

 

پلتفرم Story Protocol با هدف حمایت از خالقان محتوا در برابر چالش‌های ناشی از تکثیر و استفاده غیرمجاز از آثار آن‌ها در فضای دیجیتال، توسعه یافته است. با گسترش هوش مصنوعی مولد و تولید محتواهای جدید بدون اعتباردهی به خالقان اصلی، این پلتفرم به دنبال ایجاد سازوکاری است که خالقان محتوا بتوانند در این دنیای جدید از حقوق خود محافظت کرده و از آثار خود بهره‌برداری مالی کنند.

 

این دور تأمین مالی علاوه بر a16z، با مشارکت شرکت‌های دیگری نظیرPolychain Capitalو چهره‌های برجسته‌ای از جمله Scott Trowbridge، معاون Stability AI، و Adrian Cheng، بنیان‌گذار K11، همراه بود.

 

Seung Yoon Lee، مدیرعامل و یکی از بنیان‌گذاران PIP Labs، بیان کرد: «ما در حال ساخت لایه‌ای از مالکیت معنوی قابل برنامه‌ریزی برای عصر هوش مصنوعی مولد هستیم، تا اطمینان حاصل کنیم که خالقان محتوا در دنیای جدید همچنان می‌توانند از آثار خود بهره‌مند شوند.»

 

با این سرمایه‌گذاری جدید، مجموع سرمایه‌های جذب‌شده توسط PIP Labs به ۱۴۰ میلیون دلار رسیده است.


منبع : Cryptonews