ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

گسترش تیم تطابق: استخدام ۱۰۰۰ کارمند جدید توسط بایننس تا پایان ۲۰۲۴

2024/08/22
10:01
19

شرکت بایننس، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان، قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۴، تعداد کارکنان خود را به اندازه ۱۰۰۰ نفر افزایش دهد. تمرکز اصلی این استخدام‌ها بر تقویت تیم تطابق و انطباق با قوانین خواهد بود که از ۵۰۰ نفر به ۷۰۰ نفر افزایش می‌یابد.

 

بایننس در سال جاری بیش از ۲۰۰ میلیون دلار صرف انطباق با مقررات، از جمله در ایالات متحده، خواهد کرد. این اقدام پس از توافق این شرکت با وزارت دادگستری آمریکا در سال ۲۰۲۳ صورت گرفت که طی آن، بایننس و مدیرعامل سابق آن، چانگ‌پنگ ژائو، به دلیل عدم جلوگیری از فعالیت‌های مجرمانه روی پلتفرم خود و سایر تخلفات، موافقت کردند ۴.۳ میلیارد دلار جریمه پرداخت کنند.

 

علاوه بر این، بایننس همچنان با شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) مواجه است که ادعا می‌کند این صرافی بدون ثبت مناسب، اوراق بهادار مالی ارائه کرده است.

 

مدیرعامل فعلی بایننس، ریچارد تنگ، که سابقه طولانی در حوزه انطباق مقررات دارد، اعلام کرد که بایننس در سال جاری بیش از ۶۳,۰۰۰ درخواست از نهادهای مجری قانون در سراسر جهان دریافت کرده است که نشان از افزایش نظارت و همکاری این شرکت با مراجع قانونی دارد.

 

بایننس همچنین به تازگی پس از تسویه جریمه ۲.۲۵ میلیون دلاری با واحد اطلاعات مالی هند، به طور کامل در این کشور در دسترس قرار گرفته و با توافقی دیگر، جریمه ۱.۷۵ میلیون دلاری را با کمیسیون بورس و اوراق بهادار برزیل پرداخت کرده است تا فعالیت‌های خود در این کشور را نیز ادامه دهد.


منبع : The block