ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

گسترش جهانی ریپل: استفاده از XRP در هفت قاره

2024/08/22
10:08
27

ریپل به موفقیت‌های چشمگیری در گسترش کاربرد دارایی دیجیتال خود، XRP، در سراسر جهان دست یافته است. گزارش جدید Tokenicer نشان می‌دهد که مؤسسات مالی در تمامی هفت قاره در حال استفاده از XRP هستند.

این پیشرفت‌ها به خوبی نشان می‌دهد که Ripple با وجود دعاوی حقوقی در ایالات متحده، توانسته است در خارج از این کشور به رشد و پذیرش بالایی دست یابد.

در آمریکای جنوبی، بانک کلمبیا از پلتفرم Ripple برای آزمایش ارز دیجیتال بانک مرکزی خود استفاده کرده و در برزیل، Ripple در تلاش برای بهبود سیستم‌های پرداخت و مدیریت خزانه‌داری با فدراسیون ملی کارکنان بانک‌های مرکزی همکاری می‌کند.

در اروپا، Ripple با Clear Junction برای تسهیل پرداخت‌های مرزی از اتحادیه اروپا به بریتانیا و همچنین با بانک مرکزی مونته‌نگرو برای آزمایش پلتفرم CBDC همکاری کرده است.

در آسیا، همکاری‌های طولانی‌مدت Ripple با SBI Holdings باعث تسهیل انتقالات مرزی به فیلیپین، ویتنام و اندونزی شده و در خاورمیانه، همکاری با مرکز مالی دبی و بانک‌های بزرگ مصر زمینه‌ساز پذیرش بلاکچین شده است.

در آفریقا، Ripple با Onafriq همکاری می‌کند تا سیستم‌های پرداخت درون‌قاره‌ای و بین‌المللی را تقویت کند و در اقیانوسیه، تست استیبل‌کوین‌ها در جمهوری پلائو و همکاری با Novatti برای راه‌اندازی استیبل‌کوین AUD در XRP Ledger، حضور Ripple را در استرالیا تقویت کرده است.

این گزارش نشان می‌دهد که با وجود چالش‌های نظارتی در ایالات متحده، گسترش جهانی Ripple و پذیرش فزاینده XRP توسط مؤسسات مالی می‌تواند به تحول در تراکنش‌های مرزی و تثبیت این ارز دیجیتال در نظام مالی جهانی کمک کند.


منبع : bitcoinist