ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

ارتقاء توکن از MATIC به POL با حمایت کوین‌بیس

2024/08/22
17:45
18

صرافی ارز دیجیتال کوین‌بیس اعلام کرد که از ارتقاء توکن شبکه لایه-دو اتریوم، پالیگان، از توکن‌های MATIC به توکن جدید اکوسیستم پالیگان (POL) پشتیبانی خواهد کرد. در تاریخ ۲۱ آگوست، این صرافی اعلام کرد که از ۲۶ آگوست فرایند انتقال نماد معاملاتی پالیگان از MATIC به POL را آغاز خواهد کرد و افزود:

«در ماه‌های آینده، کوین‌بیس برنامه دارد تا به نمایندگی از کاربران، مهاجرت از MATIC به POL را تکمیل کند. اطلاعات مربوط به مهاجرت موجودی کاربران از جمله زمانبندی تبدیل توکن‌ها، به محض در دسترس قرار گرفتن ارائه خواهد شد.»

در طول این مهاجرت، ارسال و دریافت MATIC در شبکه پالیگان از ۲۶ آگوست تا ۱۰ سپتامبر غیرفعال خواهد شد تا انتقال از MATIC به POL به صورت روان انجام شود.

همچنین، کوین‌بیس اعلام کرد که تا ۴ سپتامبر از توکن POL در شبکه اتریوم پشتیبانی خواهد کرد و تا اطلاع ثانوی، امکان معامله هر دو توکن MATIC و POL در اتریوم فراهم خواهد بود.

در این میان، کاربران کوین‌بیس که MATIC را استیک کرده‌اند، همچنان به دریافت پاداش‌های خود ادامه خواهند داد.

مهاجرت به POL

اعلام کوین‌بیس بازتابی از احساسات مثبت پیرامون مهاجرت آتی پالیگان به توکن POL است که برای ۴ سپتامبر برنامه‌ریزی شده است. پالیگان، POL را به عنوان یک توکن بسیار کارآمد معرفی کرده که خدمات ارزشمندی را در تمام زنجیره‌های شبکه پالیگان، از جمله AggLayer، ارائه خواهد داد. این توکن به عنوان ارز اصلی برای پرداخت کارمزد تراکنش‌ها و استیکینگ در شبکه اثبات سهام (PoS) که امنیت شبکه پالیگان را تضمین می‌کند، عمل خواهد کرد.

پالیگان همچنین اضافه کرد که POL نقش‌های گسترده‌تری در هاب استیکینگ پالیگان (که در سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد) خواهد داشت، از جمله تولید بلاک، تولید اثبات دانش صفر، و مشارکت در کمیته‌های دسترسی به داده (DACs).

مهاجرت از MATIC به POL در چند مرحله انجام خواهد شد و با اهداف گسترده‌تر پالیگان برای افزایش کارایی شبکه همسو خواهد بود.


منبع : Cryptoslate