ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

تحول در تمرکززدایی با سیستم شناسایی بلاک‌چین با TON Society

2024/08/22
18:00
18

سازمان جدید TON Society به منظور تعمیق تمرکززدایی جامعه‌محور در اکوسیستم The Open Network (TON) راه‌اندازی شد. این سازمان که توسط مدیران سابق TON Foundation تأسیس شده، مسئول برگزاری رویدادها و مدیریت کانال‌های رسمی جامعه TON خواهد بود.

 

TON Society تحت رهبری جک بوث و اکین تون، که هر دو از مدیران سابق بنیاد TON هستند، به عنوان یک نهاد مستقل برای نمایندگی جامعه TON ایجاد شده است. به گفته بوث، این جدا شدن به منظور تبدیل شدن به «صدای» جامعه ضروری بود.

 

این سازمان به عنوان یک ابتکار از پایین به بالا در نُه مرکز رویداد جهانی در آسیا و اروپا شکل گرفته و اکنون به دنبال تشویق مشارکت فعال جامعه از طریق سیستم "مدال‌های دستاورد بلاک‌چین" است. این مدال‌ها به ایجاد اعتبار بلاک‌چین برای اعضا کمک کرده و به توسعه TON Society ID می‌پردازند.

 

سیستم TON Society IDبه اعضا این امکان را می‌دهد که در حاکمیت مبتنی بر اعتبار در TON شرکت کنند و پروژه‌ها را در جذب کاربران یاری رساند. بوث توضیح داد که این سیستم در جنبه‌های مختلف TON Society از جمله عضویت، حضور در رویدادها، دسترسی به هکاتون‌ها و واجد شرایط بودن برای ایردراپ‌های پروژه‌های همکار، ادغام خواهد شد.

 

در کنار این، اعضای سابق بنیاد TON، شرکت TON Ventures را راه‌اندازی کرده‌اند که یک شرکت سرمایه‌گذاری مخاطره‌آمیز با بودجه ۴۰ میلیون دلاری است. این سرمایه‌گذاری به حمایت از پروژه‌های نوپای رمزنگاری در اکوسیستم TON و اتصال سرمایه‌گذاران با سازندگان برای تقویت نوآوری و رشد می‌پردازد.

 

با پیاده‌سازی سیستم‌های اعتبار بلاک‌چین و ارائه حمایت مالی به پروژه‌های امیدوارکننده، این ابتکارات به دنبال پیشبرد نوآوری و افزایش مشارکت کاربران در فضای بلاک‌چین در حال تحول هستند.


منبع : Cryptobriefing