ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

بازار Magic Eden به‌زودی با توکن ME انقلاب می‌آفریند

2024/08/22
18:28
19

بازار NFT پیشرو، Magic Eden، به‌زودی از توکن جدیدی به نام ME استفاده خواهد کرد که توسط بنیاد ME در حال توسعه است. این توکن، امکان تجارت بین‌زنجیره‌ای را در پلتفرم Magic Eden فراهم خواهد کرد و به کاربران این امکان را می‌دهد که دارایی‌ها را بر روی بزرگ‌ترین زنجیره‌ها در هر زمانی مبادله کنند.

 

Matt Szenics، مدیر بنیاد ME، اعلام کرد که هدف از راه‌اندازی توکن ME تبدیل آن به پیشروترین توکن مصرفی وب3 است. پلتفرم Magic Eden که تاکنون بیش از ۶ میلیارد دلار حجم معاملات در شبکه‌های مختلف داشته و ۸۰ درصد از حجم معاملات Bitcoin Ordinals و Runes را به خود اختصاص داده، با افزودن این توکن، قصد دارد به گسترش بیش از پیش اکوسیستم خود بپردازد.

 

توکن ME قرار است به مرور زمان در پلتفرم‌های مختلف و اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز دیگر نیز ادغام شود و به گفته بنیاد ME، این توکن از طریق کیف پول‌های دسکتاپ و موبایل Magic Eden که بر اساس کد منبع باز ME DAO ساخته شده، در دسترس خواهد بود.

 

افزودن توکن ME یکی از تغییرات متعدد اکوسیستمی است که Magic Eden در سال جاری معرفی کرده است، از جمله راه‌اندازی پلتفرم Bitcoin Runes و کیف پول چندزنجیره‌ای در ابتدای سال.


منبع : The block