ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

سونی با شبکه لایه‌دوم Soneium به دنیای Web3 وارد می‌شود

2024/08/23
18:14
22

سونی گروپ با معرفی شبکه لایه‌دوم اتریوم به نام Soneium، گامی بلند به سمت ادغام فناوری بلاک‌چین با خدمات اینترنتی روزمره برداشته است. این شبکه که توسط شرکت Sony Block Solutions Labs و با همکاری Startale توسعه یافته، به عنوان پلی میان Web3 و خدمات اینترنتی طراحی شده و به دنبال تسریع پذیرش فناوری بلاک‌چین در مقیاس جهانی است.

 

شبکه Soneium به عنوان یک بلاک‌چین چندمنظوره و با ویژگی‌های رقابتی در حوزه‌هایی مانند سرگرمی، بازی، مالی و دیگر بخش‌ها، ساخته شده است. با پشتیبانی از ابزارهای توسعه‌یافته توسط Optimism Foundation، این شبکه قصد دارد تا در هفته‌های آتی یک شبکه آزمایشی برای تجربه عملی توسعه‌دهندگان راه‌اندازی کند.

 

چندین پروتکل کریپتو مانند Chainlink و شبکه Astar نیز به عنوان شرکای اصلی این پروژه معرفی شده‌اند. این شبکه همچنین به‌دنبال ادغام با خدمات سونی در زمینه‌های مختلف است تا کاربران غیرآشنا با Web3 را جذب کند.

 

سونی با این پروژه به ادامه گسترش خود در فضای دارایی‌های دیجیتال پرداخته و نشان داده که با بهره‌گیری از قدرت و نفوذ خود در عرصه‌های مختلف، قصد دارد تا فناوری بلاک‌چین را به سطح جهانی معرفی کند.


منبع : Cryptoslate