ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

معرفی استیبل‌کوین جدید تحت نظارت MiCA: گامی نو در بازار ارزهای دیجیتال

2024/08/26
18:50
18

بایننس، بزرگ‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال، به‌تازگی از لیست کردن استیبل‌کوین "یورایت" (EURI) خبر داده که اولین استیبل‌کوین تحت نظارت قوانین MiCA (مقررات بازار دارایی‌های دیجیتال اتحادیه اروپا) و پشتیبانی شده توسط یک بانک است. این استیبل‌کوین توسط بانک لوکزامبورگی Banking Circle عرضه شده و قرار است از ۲۸ آگوست، معاملات جفت‌ارزهای EUR/EURI و EURI/USDT در بایننس آغاز شود.

 

Banking Circle با معرفی EURI، نه تنها اولین توکن پول الکترونیکی خود را عرضه کرده، بلکه به‌عنوان اولین استیبل‌کوین تحت نظارت MiCA که توسط یک بانک پشتیبانی می‌شود، جایگاه مهمی در بازار ارزهای دیجیتال پیدا کرده است. این استیبل‌کوین به کاربران این امکان را می‌دهد که در هر زمان، توکن‌های EURI خود را با نرخ ۱ یورو برای هر EURI بازخرید کنند.

 

از دیگر ویژگی‌های این استیبل‌کوین می‌توان به استفاده از فناوری ایمن Multi-Party Computation (MPC-CMP) برای سوزاندن و صدور توکن‌ها اشاره کرد. همچنین بایننس اعلام کرده که برای مدت محدودی کارمزد معاملات جفت‌ارزهای EURI را حذف کرده است. این معاملات فعلاً فقط در منطقه اتحادیه اروپا قابل دسترسی است و برخی کشورها مانند آمریکا و ژاپن از دسترسی به آن محروم هستند.


منبع : Cryptonews