ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

آغاز رویداد تولید توکن Merkle Trade با پاداش‌های دوگانه

2024/08/29
19:35
16

مرکل ترید، صرافی غیرمتمرکز و نوآورانه مبتنی بر بلاک‌چین Aptos که در حوزه معاملات آتی فعالیت می‌کند، رویداد تولید توکن (TGE) خود را با ارائه پاداش‌های دوگانه برای شرکت‌کنندگان آغاز کرده است. این پروژه که از حمایت سرمایه‌گذاران برجسته‌ای همچون Hashed و Arrington Capital برخوردار است، با هدف ایجاد فرصت‌های متنوع برای کاربران خود، اقدام به برگزاری این رویداد کرده است.

 

در این رویداد، شرکت‌کنندگان می‌توانند از طریق برنامه "Genesis Staking" و حراجی "Liquidity Bootstrapping Auction" (LBA) به کسب توکن‌های MKL و پاداش‌های دیگر بپردازند. در Genesis Staking، دارندگان توکن‌های preMKL می‌توانند توکن‌های خود را پیش از TGE به اشتراک گذاشته و علاوه بر پاداش USDC، به یک استخر ویژه پاداش دسترسی پیدا کنند. تاکنون بیش از ۳ میلیون توکن preMKL در این برنامه به اشتراک گذاشته شده است.

 

در مرحله بعد، Merkle Trade حراجی LBA را آغاز کرده که در آن کاربران می‌توانند USDC و/یا توکن‌های preMKL را برای تعیین قیمت اولیه توکن MKL و دریافت پاداش‌های دوگانه به اشتراک بگذارند. این پاداش‌ها شامل سهمی از ۱ درصد کل عرضه توکن MKL و کارمزدهای معاملاتی حاصل از این استخر است.

 

Merkle Trade با این رویداد به دنبال ایجاد یک پلتفرم غیرمتمرکز بزرگ برای معاملات اهرمی است که علاوه بر تمرکز بر امنیت و ابزارهای پیشرفته، تجربه کاربری ساده و ویژگی‌های اجتماعی را در اولویت قرار داده است.


منبع : Cryptobriefing