ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

ورود غول‌های کره جنوبی به دنیای رمزارزها

2024/09/03
11:41
11

شرکت جهانی حفاظت از دارایی‌های دیجیتال BitGo، با اضافه کردن دو غول کره جنوبی، یعنی SK Telecom و گروه مالی Hana، به عنوان سهامداران اصلی و شرکای استراتژیک، حضور خود را در بازار این کشور تقویت کرده است.

 

در رویداد هفته بلاکچین کره ۲۰۲۴، مایک بلش، مدیرعامل BitGo اعلام کرد که گروه مالی Hana با خرید ۲۵٪ و SK Telecom با خرید ۱۰٪ از سهام BitGo Korea به این پروژه پیوسته‌اند. BitGo Korea، که به عنوان یک سرمایه‌گذاری مشترک با بانک Hana در اوایل امسال تأسیس شد، با هدف تقویت حضور BitGo در بازار کره جنوبی و ایجاد زیرساخت‌های نهادی برای رمزارزها فعالیت می‌کند.

 

گروه مالی Hana متعهد شده است که با ارائه خدمات مطمئن نگهداری رمزارزها، به رشد این بخش در کره جنوبی کمک کند، در حالی که SK Telecom با ارائه دانش فنی در زمینه احراز هویت و امنیت، دسترسی مشتریان به خدمات BitGo را تسهیل خواهد کرد.

 

BitGo Korea در حال آماده‌سازی برای دریافت مجوز به عنوان یک ارائه‌دهنده خدمات دارایی‌های مجازی در کره جنوبی است. BitGo که در سال ۲۰۱۳ تأسیس شده است، اکنون حدود ۷۰ میلیارد دلار دارایی تحت حفاظت دارد و بیان کرده که تقریباً ۲۰٪ از تراکنش‌های بیت‌کوین زنجیره‌ای از طریق زیرساخت‌های این شرکت انجام می‌شود.

 

گروه مالی Hana، که سومین گروه بزرگ خدمات مالی در کره جنوبی است، و SK Telecom، که حدود ۴۰٪ از بازار ارتباطات این کشور را در اختیار دارد، با این همکاری جدید به دنبال تسریع نهادینه‌سازی رمزارزها در کره جنوبی هستند.


منبع : The block